úterý 16. května 2017

Alexa - Zachránená temnota (Skrytá temnota 9)


Zachránená temnota


Autorka - Alexa
Korektura - Maya

Skrytá temnota 9

Najvyšší kráľ upírov Dario má tisíc a jeden problémov. Ten jeden navyše je otravný anjel, ktorý trvá na tom, že ho musí chrániť pred hrozbou, ktorú držal na uzde príliš dlho. Čo je však najtragickejšie? Ten anjel je úplne šialený!

Pre Angelicu to mala byť ďalšia rutinná práca. Ochrániť upíra a ísť ďalej. Nevidená, nepoznaná. Nikto jej nepovedal, že sa bude musieť pozerať na mučenie, blúdiť na Sibíri a chrániť viac, než jeho nanajvýš chrumkavú telesnú formu.

Anjeli ich nespojili náhodou. Radšej obetujú jednu z vlastných, než aby vyšli na povrch tisícročia staré zločiny voči nesmrteľným. Je jedno, že Angelica má smrteľný strach z mužov, pretože na vlastnej koži zažila, koľko bolesti môžu spôsobiť. A Dario jej viac než ochotne dokáže pravý opak...





















Kapitola 20

Kapitola 21

Kapitola 22

Kapitola 23

Epilog

19 komentářů:

  1. Další ze skvělé, série. Děkuji moc Alex a neskutečně se těším na tvou další knihu

    OdpovědětVymazat
  2. Super ďakujem,teším sa na pokračovanie

    OdpovědětVymazat
  3. Jupííí. Velmi sa tesim na dalsi diel tejto skvelej serie. Dakujem. GabiM

    OdpovědětVymazat
  4. Ďalší skvelý príbeh. Už sa neviem dočkať ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Super !!!! Další pokračování skvělé série !!! Díky moc Alex !!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jaj ja sa tak teším 🤗 Ďakujem 👍😍

    OdpovědětVymazat
  7. Super, už se těším, díky. :-) Renča

    OdpovědětVymazat
  8. Tesim sa na pokravovanie. Dakujem. VV

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to skvěle jako vždycky, už se těším na pokračování. Nemůžu se dočkat. Alexo jsi skvělá! Děkuji L.

    OdpovědětVymazat
  10. Áno, áno a ešte raz áno 😘😘😘 Alexa ani nevieš ako si ma potešila že už pokračujeme v ďalšom diely, sa neviem dočkať aký príbeh si vymyslela 😉😉😉

    OdpovědětVymazat
  11. Srdečná vďaka za úvod do ďalšej časti... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji moc už se neskutečně těším :D

    OdpovědětVymazat
  13. Už se nemůžu dočkat...tvé příběhy zbožňuju...moc děkuju za pokračování série

    OdpovědětVymazat
  14. MOC a MOC velké DĚKUJI Alexo za další díl této SKVĚLÉ série. Už se nemůžu dočkat. HankaP

    OdpovědětVymazat
  15. Superrrrrrr teším sa na ďalšie pokračovanie 😊

    OdpovědětVymazat
  16. Alexa si super, len tak ďalej 😉
    Teším sa na ďalšie diely 🙂

    OdpovědětVymazat
  17. Príbeh o tom, ako som svojho manžela vrátil späť. Môj svet a môj život sa vrátili! Po roku zlomeného vzťahu ma manžel informoval o dôvodoch. Cítil som sa, ako by som mal život skončiť, skoro som spáchal samovraždu, bol som dlho emotívny. (Vďaka čarodejníkovi s názvom NHAGA), s ktorým som sa stretol online. Jeden verný deň, keď som sa plavil cez internet, som bol svedkom toho svedectva tejto skvelej ženy. Niektorí ľudia svedčia o tom, že priviedla späť svojho bývalého priateľa, niektorí sa priznali, že zotavuje maternicu, uzdravuje rakovinu a iné choroby, niektorí sa priznali, že môže odniesť kúzlo na zastavenie rozvodu a tak ďalej. Spoznala som aj osobitné svedectvo o žene menom CINDY, svedčila o tom, ako priniesla jej priateľa Ex za menej než dva dni, a na konci svojho svedectva sa vzdala svojej e-mailovej adresy Dr. NHAGA. Po prečítaní toho všetkého som sa rozhodol skúsiť. Kontaktovala som ju prostredníctvom e-mailovej adresy (nhagasolutions@gmail.com) a vysvetlila problém, a povedala mi, že sa nemusím báť, že za 72 hodín sa môj manžel vráti ku mne. K mojmu prekvapeniu prišiel môj manžel a požiadal ma, aby som mu odpustil. Vyriešili sme naše problémy a sme šťastnejší ako predtým ...
    Dr. NHAGA je naozaj talentovaná žena a ja ju neprestane publikovať, pretože je to úžasná žena ... Ak máte problém a hľadáte riešenie na vyriešenie všetkých vašich problémov, obráťte sa na jej e-mail, (nhagasolutions @ gmail. com aksapp +2349063800305

    OdpovědětVymazat