čtvrtek 29. prosince 2016

Stastne svatky

Ahoj,
bohuzel jsem odjela na svatky pryc driv, nez jsem se stihla vsem ozvat - tak alespon zpetne doufam, ze jste si vsichni Vanoce krasne uzili!

Hodne stesti do noveho roku - at se vam splni vsechny prani (a u predsevzeti at aspon pulku splnite :)).

Jinak doufam, ze nejste vsichni tak priserne prezrani jako ja... mam takovy pocit, ze se mesic nehnu :D


A kdyz uz jsem pekne odflakla prani k Vanocum, tak alespon pridavam prani k Novemu roku od naseho mazlika (inspirace cepickama cerpana z Teraristicke skupiny, neni to z me hlavy). 

Porizovani snimku Lussy znudene prezila - ostatni odmitali spolupracovat, tak treba priste ;)

Kerris

10 komentářů:

  1. I vám všem krásný a pohodový Nový rok 2017, i když klobouk dolů, mám fobii na hady, takže pro toho, kdo tohle nafotil a hlavně hada Lussy připravil, tak ten je u mně hrdina, protože já bych se našponovala vedle něj, a už nikdy bych nepřečetla ani jednu ze skvělých knížek, které tu jsou :-), protože by bylo po mně.
    Krásný a hlavně pohodový Nový rok!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cepicky jsem vyrabela a s hady fotila ja.. snazila jsem se teda do fotky pridat i druhou krajtu, ale ta je nova a jeste takova neotrkana, takze jsem ji nechtela zbytecne stresovat... Na hroznyse jsem to ani zkouset nesla, vzhledem k tomu, ze mi rano strilel po ruce (ma pred svlekem) :D

      Jsou to mazlici, kdyz prekonas strach :P

      Vymazat
  2. To sú teda maznáčikovia , ja sa hadov a pavúkov bojím 😩 Prajem šťastný Nový rok 🥂🎉

    OdpovědětVymazat
  3. Prajem vsetkym prekladatelkam, korektorkam a citatelom stastny novy rok. Aj vsektym maznacikom. GabiM

    OdpovědětVymazat
  4. Kerris najprv klobúk dole, ja by som nemohla mať ako mazlíčka hadíka :o))) ja sa uspokojím so psíkom a mačičkou :o))) ďakujem za prianie a aj ja ti želám ešte krásne vianočné sviatky a šťastný nový rok 2017, nech je úspešnejší ako bol rok 2016 :o))) pozdravujem aj všetky ostatné prekladateľky a korektorky, tiež im želám všetko naj naj do nového roka :o))))

    OdpovědětVymazat
  5. hned jak jsem videla obrazek si rikam ajta krajta, pred hady mam respekt, i tobe pohodovy Novy rok, spokojene ctenarky, ty prudici co nejmene, a to nejen tu, ale i na EM, misa

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji taky šťastný a suprový nový rok 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji krásný a šťastný nový rok!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím proč mi pro Vás nejde přidat přáníčko :/ tak to zkusím ještě jednou tady:). Přeju Vám do nového roku hodně úspěchů :) a hlavně Vám všem děkuji za tu úžasnou práci, kterou zde odvádíte :).

    OdpovědětVymazat