pondělí 14. listopadu 2016

Ta kterou chceš - Kapitola 10



„Teraz som dosť zmätený,“ prehovoril Dane, zatiaľ čo mu whiskey stekala z rias.
Kenna mu vtisla sladký bozk na pery a krv sa mu rozpálila túžbou. „Dovoľ mi pomôcť upratať tu. Ty sa potrebuješ zbaviť tej manekýnky a my musíme dokončiť, čo sme začali.“ Verila mu. A mimochodom, poznala ho. Nepriniesol by sem dievča, ak by vedel, že ho tu ďalšie čaká, nahé.
„Neviem, prečo je tu,“ zopakoval, „ani ako sa dostala dovnútra. Nikdy som jej nedal kľúč. Nikomu som nedal kľúč. A povedal som jej, že skončili. Dokonca som-“
Kenna mu položila prst na stred úst. „Menej slov. Viac činov.“
Lemom košele si utrel tvár a zodvihnutá látka tak odhalila pevné povrazce jeho svalnatého brucha. „Si skutočný poklad, Kenna Starrová. Vieš to?“

Vážne som? Chcem byť. Chcem byť jeho pokladom.
Upaľoval za tou manekýnkou. Kenna počula nadávky – mužské aj ženské – a potom rozbíjanie skla. Stuhla, vrátiac sa v spomienkach na prevalenie aféry jej matky s Thomasom.
Dane kričal: „Už nikdy sem nechoď nepozvaná. Rozumieš?“
„Ja viem, že ma chceš,“ kričalo späť dievča. „Iba bojuješ proti záväzkom. Tvoj otec to povedal.“
„Ty si volala môjmu otcovi?“
„Som tu, aby som dokázala, že môžem byť všetkým, čo chceš, Dane. Všetko, čo potrebuješ. Spontánnou. Erotickou.“
Ďalšie slová, ale Kenna ich nepočula zreteľne. Najprv Jada, teraz toto. Každá žena sa pri ňom musela cítiť ako keby bola jediná na svete; jediná, ktorá by bola schopná ho skrotiť.
To neveští nič dobré.
O pár minút neskôr Dane viedol červenú Courtney z haly. Nemieril k hlavným dverám. „Zaparkovala vzadu,“ zahundral. Znova zmizli. Aspoňže tentoraz bola oblečená. Ale... páni. To bola moja konkurencia. Štíhlejšia, ani kúsok tuku. Dokonale zbavená chĺpkov voskom a upravená. Nie sme ani len v jednej lige.
„Už je preč,“ povedal.
Kenna zažmurkala a zbadala ho stáť vo dverách vedúcich do kuchyne. Jedným plecom sa opieral o rám.
„Možno... možno by som mala ísť aj ja,“ povedala.
Takmer zúrivo zatriasol hlavou. „Nie. Zostávaš.“
Nervozita ju prinútila dodať: „Existuje zrejme tisíc rôznych dôvodov, prečo by sme toto nemali robiť, Dane.“
„A ani jeden z nich nie je dosť dobrý, Ryšavka.“ Jeho hlboký, chrapľavý hlas zaletel do jej uší, ako do očí bijúce pohladenie. „Chcem ťa. Ty chceš mňa.“ Uvoľnil si kravatu a začal si rozopínať košeľu. „Popieraš to.“
Naprázdno preglgla a postavila sa na neisté nohy. „Nie.“ Ale dlho chcel aj mnoho iných a na nej nebolo absolútne nič výnimočné.
Ďalšia a ďalšia bronzová, svalnatá pokožka bola odhalená. „Predtým si spomínala niečo o vyjednávaní, aby sme to medzi nami urýchlili,“ povedal. „Súhlasím, že je to dobrý nápad, takže tu sú moje podmienky. Oddáš sa mi a ja si ťa vezmem. Budeš mi veriť, že ti neublížim. Budem zbožňovať tvoje telo tak, ako som o tom sníval od tej noci, kedy sa konal zásnubný večierok.“
On o nej sníval?
„Sú to prijateľné podmienky?“ dožadoval sa.
„Nuž, čo dostanem na oplátku?“ opýtala sa, len aby mu protirečila. Ako keby jej práve nesľúbil, že splní všetky jej sny.
„Viac rozkoše, než si si kedy myslela, že existuje.“
Nedokázala zastaviť chvenie, ktoré ňou prechádzalo. „Súhlasím, ale mám jedno upozornenie. Ja budem zbožňovať tvoje telo, ako som o tom snívala ja.“
Blysol po nej nežným úsmevom, ktorý bol rýchlo nahradený zúfalou potrebou. „Dohodnuté.“ A potom k nej vykročil, po ceste sa zbaviac košele. Ani nemala čas, aby si poriadne obzrela tetovania, ktoré sa mu šírili po rukách, než si ju privinul do svojho náručia.
Jeho ústa našli tie jej a keď jeho jazyk vrazil dovnútra, napodobňujúc tvrdú a nemravnú jazdu, ktorá sa mala o chvíľu udiať, malo to zničujúci efekt na akýkoľvek odpor, ktorý by stále prechovávala. Bolo to ako keby v nej vybuchla atómová bomba, a jej hlad po tomto mužovi, bola tou poslednou vecou, ktorá ešte existovala. Jediný preživší.
Hltala ho rovnakou naliehavosťou, ako on ju, dávajúc a berúc zdanlivo neuhasiteľnú vášeň. Jej ruky túžili byť všade zároveň a pohybovali sa z jeho vlasov k jeho ramenám, potom k jeho drieku, v rýchlom slede. Jeho pokožka bola jemná a horúca a svaly pod ňou tvrdé silou. Nebol nejakým neskúseným chlapcom, ktorý by sa bál žiadať niečo, čo potreboval. Bol dospelým mužom, sebavedomým a so sebaovládaním.
Alebo sa možno až tak neovládal. „Potrebujem sa ťa viac dotýkať,“ zachrapčal. Strhol jej tričko a odhodil ho preč, potom jej v strede roztrhol podprsenku. Prerušil pálivý bozk na dostatočne dlho, aby sa zadíval na jej nahé prsia, vrcholky premenené na pevné koráliky, červené a boľavé. „Krásne. Dokonalé.“
Padol dozadu na pohovku, ťahajúc ju so sebou, takže si na neho sadla obkročmo. Vtiahol jednu bradavku do úst, potom aj druhú, švihal po nich jazykom a hrýzol ich, vyťahujúc z nej lahodne roztúžené vzdychy. Rozkoš bola neskutočná, oveľa silnejšia než čokoľvek, čo doteraz zažila, zmietla ju z nôh, poháňala ju na ďalšiu úroveň vedomia, kde neexistovalo nič iné, než pocity.
Trela sa o neho a keď ňou prešiel ostrý šíp rozkoše, vykríkla. Uchopil ju za zadok, posúril ju do oveľa nebezpečnejšieho, neustávajúceho rytmu.
Trenie... trenie... trenie... každý bod kontaktu vytváral elektrinu a po celý čas neprestával mučiť jej bradavky.
Bolo toho príliš veľa. A stále to nestačilo.
„Dane.“
Odsunul ju zo seba, vyskočil na nohy, aby jej stiahol topánky a džínsy. Palce zahákol do gumičky na jej nohavičkách a stiahol aj tie, takže ostala nahá. Nebol čas zabávať sa hanblivosťou. Zovrel jej kolená a roztiahol jej nohy. Chladný vzduch ju pohladil na tom najintímnejšom mieste.
„Taká vlhká, zlatko. Taká krásna,“ chválil ju. Padol na kolená, kľačiac pred ňou... a skláňal hlavu.
Roztriasla sa, dúfajúc, že to urobí... ale tiež nervózna. Olízal ju. Boky jej vystrelili z pohovky, a on to urobil znova, pomalý pohyb jazyka, ktorý ju poznačil až v duši. Nikto to nikdy neurobil... ako to mohlo byť tak... „Ešte! Neprestávaj! Prosím, Dane, neprestávaj.“
Dal jej, o čo prosila, a v žilách sa jej rozhorel oheň, zapaľujúc všetko, čo mu stálo v ceste. Dvíhal sa v jej tlak, začal medzi jej nohami... rýchlo sa šíril, rástol a rástol...
„Chutíš tak dobre, zlatko. Tak sladko.“
Bum. Zmietol ňou orgazmus a ona vykríkla jeho meno. Každý sval v jej tele sa triasol potrebou, rozkošou... uspokojením. Zoslabnutá sa sťažka zvalila späť na pohovku. Dane zodvihol hlavu, oči zakalené túžbou, zreničky mal rozšírené. Pery sa mu leskli vo svetle – zlízal z nich vlhkosť, ktorú tam ona nechala. „Si pre mňa pripravená?“
„Áno.“ Och, áno.
„Poďme sa o tom presvedčiť.“ Roztiahol jej nohy ešte viac a prstom do nej hlboko vkĺzol. To úplne stačilo. Tlak znova začal stúpať, odháňajúc slabosť, a ona znova lapala po dychu od túžby. Hrýzla si spodnú peru, aby zadržala zúfalý výkrik, ale aj tak sa jej to nepodarilo.
„Máš vôbec predstavu, aká si nádherná?“ opýtal sa, vtisnúc do nej ďalší prst. „Každý kúsok tvojho tela. Urobený len pre mňa.“
Jeho slová... ma ničia.
Tá tesnosť pálila, ale bola bolesť, ktorá sa jej páčila, a ako neustále vrážal, ona sa prehýbala proti jeho pohybom. Vytiahol prsty a ona okamžite zastonala z pocitu straty. Postavil sa a doslova zo seba strhal nohavice. Ani nie o chvíľu už bol nahý, a och, bol božský. Svalnatý, tak, ako to vedela, s dlhou, hrubou erekciou, ktorá bola na špičke vlhká.
Pevne uchopil do dlane koreň svojho penisu a zapumpoval, raz, dvakrát. Bola očarená a nebola si istá, ako našla silu povedať: „Bola som testovaná... som čistá... beriem tabletky... nikdy som nechcela riskovať...“
„Aj ja som čistý. Nikdy som nebol so ženou bez kondómu.“
Bez kondómu. Tie slová sa jej ozývali v hlave a ona si uvedomila, že presne po tom túžila. Aby medzi nimi nič nebolo. Iba muž a žena, žiadne bariéry. Niečo, čo nikdy predtým neurobil.
„Dane,“ povedala a túžba v jej hlase z neho vytiahla vzdychnutie. „Mohli by sme... čo keby sme...“
Nemusela povedať zvyšok. „Bez kondómu, zlatko? Povedz mi, že sa mi pokúšaš povedať toto.“ Váhavo prikývla. „S tebou... čokoľvek.“ Znova si kľakol na kolená, pritiahol ju na kraj pohovky, aby jej spodná časť tela bola dokonalo naklonená k nemu. „Spomínam si, že si chcela zoznam dôvodov, prečo byť spolu. Nuž, tu je dôvod číslo jedna.“ Umiestnil sa k jej otvoru a zatlačil, prvý centimeter... druhý... dych sa mu zrýchlil a pot mu stekal po spánkoch. „Si taká tesná. Taká horúca. Nikdy som nezažil taký skvelý pocit,“ povedal a palcom prešiel cez jej sladký bod.
Záplava vzrušenia dovolila, aby do nej vkĺzol úplne. „Áno.“ Chrbát sa jej prehol a jej telo ho privítalo ešte hlbšie.
„Dôvod číslo dva.“ Vytiahol sa, takmer až po špičku, a ona mu zovrela paže v snahe pritiahnuť si ho späť, no nemusela sa báť. „Tri.“ Vrazil späť. Von. „Štyri.“ Ďalší výpad. „Päť.“
Áno, áno! Načiahla ruky nad hlavu a zachytila sa o opierku pohovky. Potom sa Dane... úplne... odviazal. Búšil do nej, znova a znova. Tvrdo, tak úžasne tvrdo. Pohovka rachotila na podlahe, posúvala sa, ale on po celý čas držal jej boky v silnom zovretí, držiac ju nehybnú, ako prostriedok pre jeho potešenie... och, toľko potešenia... oveľa intenzívnejšie, než aké predtým vôbec zažila. Znova prešiel palcom po jej sladkom miestečku, a keď zalapala po dychu, urobil to znova, použijúc viac sily, než sa z nej odtiahol úplne. Znovu položil tvár medzi jej nohy, znovu ju lízal, posúvajúc jej telo k hranici, čo dokázala zniesť, než do nej znova vnikol. Naplnil ju a ona sa rozbila, kričala jeho meno, sťahovala sa okolo neho a nechtami zrejme prepichla aj pohovku.
Počas jej orgazmu sa prestával pohybovať a presne v momente, keď z neho začala klesať, zakrúžil bokmi, a našiel v nej nové miesto. Znova vybuchla. Tentoraz sa k nej pridal, vrazil do nej hlboko a zostal tam, chvejúc sa proti nej.

***

Dane oddychoval na pohovke s Kennou v jeho náručí. V spálni by im bolo oveľa pohodlnejšie, ale nedokázal sa prinútiť odniesť ju tam. V tej posteli boli aj iné ženy. Bolo ich viac, než si dokázal spomenúť alebo spočítať, a nechcel, aby sa Kenna pridala do toho zástupu.
Nerozumel tomuto myšlienkovému pochodu, ale nehodlal proti nemu bojovať.
Mali cez seba prehodenú deku a tá ich hriala. Možno sa odtiaľto ani nepohne, nedokázal zniesť myšlienku, že ju pustí, ani na chvíľu.
„Vždy si chcel vziať otcovo miesto?“ opýtala sa, prelomiac tak príjemné ticho, ktoré sa usadilo medzi nimi.
Rukou prešiel po hrebeňoch jej chrbtice. „Vedel som, že budem musieť, takže som si nikdy nedovolil uvažovať nad ničím iným.“
„Aj keď ho nemáš veľmi rád?“
„Aj tak.“ Bolo to divné, hovoriť o svojich pocitoch takto. Nikdy to s nikým nerobil, ale Kenna poznala jeho minulosť ako nikto iný. Chápala ho.
Prstom mu prešla po hrudi. „Aspoň si ťa váži. Moja matka...“ Zachvela sa proti nemu. „Nevidí moju hodnotu.“
Jej hodnotu.
Hodnota bola vyjadrením ceny, ktorú je osoba ochotná zaplatiť, aby získala určitú vec. Bola ona hodnotná pre neho? uvažoval Dane.
Potlačil tú otázku a posadil sa. „Tvoja matka je idiot. Prepáč mi, že som použil slovo na I. Neuvedomuje si tú výhru, ktorú v tebe má, a je to jej škoda, nie tvoja. Jej hanba, nie tvoja. Ja by som na tebe nič nemenil.“
Kenna mu vtisla bozk na miesto, kde mu bilo srdce. Bolesť sa vrátila do jeho hrude a prinútila ho povedať: „Mám pre teba prekvapenie,“ len aby unikol tomuto rozhovoru, „poď.“ Postavil sa a vytiahol ju na nohy. Takmer si rozmyslel plán opustiť pohovku – bola celá červená, božsky nahá a na Zemi neexistovala žena, ktorá by mala vznešenejšie krivky než ona. Ale zabalil ju do deky a natiahol si spodky. Odviedol ju do kuchyne, posadil ju k barovému pultu a z mrazničky vytiahol viac ako štyridsať malých téglikov so zmrzlinou.
„Zmrzlina Ben & Jerry,“ zašepkala, odrazu jej do očí vyhŕkli slzy a tak vyzerali ako čerstvo umyté smaragdy.
Pohľad na ňu ho takmer zničil. „To nie je všetko.“ Z chladničky vybral hamburger. Nikdy sa neprizná, že volal osemnástim ľuďom, aby zistil odpoveď na jednoduchú otázku: Čo je to Krabby Patty?
„Mal som v pláne zajtra sa vrátiť do Strawberry Valley a všetko toto priniesť so sebou,“ povedal. „Nedokázal som vydržať bez teba ani deň navyše. Ale som rád, že si tu.“
„Och, Dane.“ Postavila sa a pristúpila k nemu, rukami skĺzla okolo jeho pása, pričom pustila deku na zem. „Odrazu som lačná po niečom úplne inom.“
„Och, vážne? A po čo presne?“

„Po zmrzlinovom pohári s Daneaovou príchuťou.“ 

16 komentářů:

  1. Dakujem za pokracovanie. GabiM

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem za ďalšiu kapitolu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečná vďaka za preklad... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vdaka za preklad a korektúru:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za překlad. Katka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji. Těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  7. bože ja som myslela, že bola na neho nasratá :o( ale som šťastná, že mu uverila :o) dík za super preklad a už sa neviem dočkať pokračovania :o)))

    OdpovědětVymazat