pondělí 17. října 2016

Ta, kterou chceš - Kapitola 6



Kenna bola zmätená. Počas týždňa, ktorý nasledoval po tom, čo porozhadzovala toaletný papier po pozemku pána Michaelsona, sa s ňou Dane nepokúsil nijako spojiť. Dokonca sa ani nevrátil späť do Valley Strawberry a namiesto toho zostal v hlavnom meste.
Teda, aspoň to bol jej typ.

Jasné, mohol byť odvolaný kvôli obchodu, ale nebol by jej napísal aspoň sms-ku, keby išlo o to? Povedal, že jej chce pomôcť s tým zoznamom. S celým jej zoznamom. Tak prečo sa stiahol?
Neustále menila rozhodnutie, či by mu mala alebo nemala napísať ona. Ale čo by mu napísala?
Čau, čau, čau. Máš záujem?
Čo mám šestnásť?
Alebo čo tak: Pomôžeš mi so zoznamom tak, ako si mi to sľúbil.
Ja som teraz jeho domina a on je mojím otrokom?
Ale no tak!
Takmer ju pobozkal. Vedela to. A chcela, aby to urobil. Tak veľmi to chcela. Telo mala celé rozboľavené túžbou po tom, rovnako ako jeho telo. Po tom, čo jej prikryl ústa rukou, na stehne zacítila, ako stvrdol.
Prečo s tým nič neurobil?
Ona si na svoju prvú skúsenosť so sexom nedokázala spomenúť – ani si nechcela spomenúť. A hoci bola párkrát s Paulom, bolo to dobré, a hoci od ich rozchodu prešlo veľa nocí, počas ktorých jej chýbal pocit mužských rúk, túžba po Daneovi bola väčšia. Túžila špeciálne po ňom.
Nemôžeš sa podvoliť.
Po Paulovi sa rozhodla počkať si na lásku. Ak má znova riskovať ďalšiu promenádu po chodníku hanby a roky klebiet, nehovoriac o mužskom vzore pre Norrie, musí to za to stáť. Sex musel niečo znamenať, nie len pre ňu, ale aj pre muža, ktorému by dôverovala svojím telom a svojou reputáciou. A okej, áno, robilo to z nej zvláštnosť v dnešnej spoločnosti, ale kašľala na to.
Nebola zamilovaná do Danea, ale všetky ingrediencie tu boli. Dokázala by sa zamilovať. Silne. Možno tá vzdialenosť, ktorú medzi nich vložil, bude k niečomu.
„Nerada ti to hovorím, drahá, ale Dane Michaelson sa posadil do tvojho sektoru,“ ozvala sa Brook Lynn, keď došla ku Kenne stojacej pri nápojovom automate. Kenna a Brook Lynn sa dohodli, že dnes je ten deň, kedy budú hovoriť prízvukom, a hoci sa pán Calbert na to sťažoval, opakovane, neprestali s tým. A ani neprestanú. Za nič na svete. Brook Lynn používala austrálsky prízvuk a Kenna britský... tak trochu.
Žalúdok sa jej stiahol do tisícky drobných uzlíkov. Dane sa rozhodol prísť sem? Vážne? A práve dnes?
„Ďakujem ti za upozornenie, drahúšik.“
Naplnila plastové poháre s objednaným obsahom, pobozkala Brook Lynn na líce a odniesla podnos štvorčlennej rodine. Pohľadom prešla po šiestich stoloch v rohu Dvoch Fariem. Keď zbadala Danea, stuhla, tekutina vyšplechla cez okraje pohárov. Priniesol si spoločníčku. Krásku s nakrátko blond vlasmi a so štíhlym telom profesionálnej modelky.
Uzly v Kenninom žalúdku začali vypúšťať kyselinu.
Čo som čakala?
To je jedno. Na tom nezáležalo. Kenna vybavila svoje objednávky s nápojmi a hoci by radšej zjedla hrdzavé klince, vydala sa k jeho stolu. Mal na sebe čierny oblek a ľadovo modrú kravatu. Tú prázdnu masku, ktorú mal na sebe, keď tu bol naposledy, keď hovorili o jeho bratovi a jej dcére, bola znova na svojom mieste. Jeho jantárové oči boli tvrdé a chladné, pery mal stiahnuté do prísnej čiary.
Nechce ma. Nikdy ma nechcel. Chápem.
„Kenna,“ prehovoril, kývnuc hlavou na pozdrav.
Nasadila si na tvár úsmev. Musel byť krehký, pretože sebou trhol. „Čo vám dvom môžem priniesť?“
Žmurkol. „Teraz si z New Jersey?“
„Z Anglicka. A čo?“ opýtala sa a zodvihla bradu. „A teraz – tak čo vám dvom mám doniesť na večeru, dofrasa? Pohnite si, okej, mám na starosti aj iné stoly, vážne.“ A teraz som Londýnčanka.
Dlhú chvíľu na ňu pozeral, než odhodil svoj jedálny lístok a prešiel si rukou po tvári. „Nič nechceme. Toto bola chyba.“
„Takže nie sme hladní?“ opýtala sa jeho spoločníčka, ako keby jej apetít závisel od toho jeho. „A čo tá prehliadka tvojho domu? Stále tam máme v pláne ísť?“
„Ty si kúpil dom?“ vydýchla Kenna, potom musela zopakovať otázku, použijúc jeden z jej prízvukov.
Blondína sa pozrela na ňu a zamračila sa. „Prepáčte, ale toto je súkromný rozhovor.“
Dane sa zamračil. „Nehovor s ňou takto. Ona je moja... Kenna.“
Moja Kenna.
Tie slová ju dojali – srdce jej búšilo ako zmyslov zbavené. Zastavil sa, než vyslovil slovo „sestra“. Už sa necítil voči nej bratsky. Odrazu jej to celé došlo, uvedomila si, prečo priniesol túto blondínu do reštaurácie. Všimol si Kennin záujem, pocítil svoj vlastný, a chcel jej ukázať, že nemal v úmysle s tým nič urobiť. Stále sa schádzal so ženami a nemal záujem začať niečo nové s nikým iným.
Ukazuje mi, kde je moje miesto, rýchlo a ľahko. „Čoskoro budem jeho nevlastná sestra, veru tak,“ povedala namiesto neho, udržujúc svoj tón ľahký ako vánok. Nikdy nezistí, ako veľmi jej ublížil. Nie je ochotný to so mnou skúsiť. Nemyslí si, že som dosť dobrá. „Ale nie sme si blízky. Ani trochu.“
Prižmúril oči, hustý závoj rias ukryli všetko to tekuté zlato. Blondína sa okamžite uvoľnila, a podala Kenne svoju ruku. „Rada ťa spoznávam.“
Jej slabý stisk Kennu podráždil. „Takže... čo chcete jesť?“
Dane na chvíľu zatvoril svoje oči a zhlboka sa nadýchol. „Čokoľvek nám môžeš odporučiť bude dobré.“
Odpochodovala preč, ale neodniesla okamžite ich objednávku. Zašila sa do miestnosti pre zamestnancov a zo skrinky si vybrala mobil. Teraz ona dá Daneovi na vedomie, že sa pohla ďalej. Tu. Teraz. Nemusel sa vôbec trápiť. Prsty jej poletovali po klávesnici, keď písala Westovi.
Máš čas? Som U dvoch Fariem a je tu Dane. S dievčaťom.
Aj medzi nimi dvom sa rozvinulo priateľstvo. Na rozdiel od Danea, West jej volával. Často. Len aby zistil, ako sa má. A bolo to viac než milé, ani si neuvedomovala aká vyhladovaná bola po spoločnosti dospelého. Brook Lynn mala Jessie Kay a svoju tisícku prác, ale Kenna nemala nikdy nikoho iného... dokým West nevyplnil tú dieru, o ktorej ani nevedela, že ju mala.
Nasledujúcich dvadsať minút sa jej podarilo pracovať, akoby bolo všetko v poriadku. Vzala Daneovi a Blondíne fľašu vína, dokonca im naliala bez toho, aby niečo rozliala. Aj niekoľko zákazníkov obslúžila bez chýb.
Konečne, West vkráčal cez dvere. Kenna sa s ním stretla pri bare a on sa naklonil, aby ju pobozkal na ústa. Červeň zaliala jej líca a musela bojovať s nutkaním poobzerať sa okolo, aby sa ubezpečila, že to nikto nevidel.
„Hm, bolo to vážne nutné?“ opýtala sa.
Nehanebne sa na ňu uškrnul. Ale po prvý raz videla, ako sa temnota pridŕža jeho veselosti. Nebol tou veselou kopou, ako sa tváril, a ona premýšľala prečo. „Áno. A teraz, kedy končíš?“
„O pol jedenástej.“ To bude o polhodinu. „Ak sa zbavím všetkých svojich zákazníkov.“
„Prečo hovoríš akoby si pochádzala z nejakého anglického chudobinca? Vieš čo? Kašli na to. Je to rozkošné. Zbavím sa zákazníkov namiesto teba a postarám sa, aby si skončila načas.“ Sugestívne pomykal obočím.
Prevrátila očami. Nemali spolu ten typ vzťahu, a nikdy ani nebudú mať, ale stále ju rád provokoval. „Myslela som si, že muž s tvojimi schopnosťami bude originálnejší materiál.“
Frkol jej do nosa. „Vedela si, že Dane a ja sme chodili s rovnakými ženami? Nikdy ho to netrápilo. Ale opakovane ma varoval, aby som sa držal od teba.“
Objavila sa nádej, no rovnako rýchlo aj umrela. V nijakom prípade si nedovolí zapliesť sa do chce ma/nechce ma búrky. Či už na ňom záležalo alebo nie. Dnes večer prekročil hranicu.
Ako? Je slobodný. Môže sa schádzať s kým chce.
Nuž, ju vodil za nos.
Ako? Nikdy ti nič nesľúbil.
Ten hlúpy zdravý rozum! Stratená vo svojich myšlienkach, nedávajúc pozor, čo robí, fungovala automaticky, otvorila plechovku piva a podala ju Westovi.
„Vďaka. Ale toto som si neobjednal,“ povedal.
Doriti. Sústreď sa. „A napriek tomu za to zaplatíš,“ odvrkla.
„Asi hej,“ odpovedal s prikývnutím.
Jeho pokoj jej pomohol uvoľniť sa a bol to príjemný pocit. „Keď tu skončím, plánujem skočiť do bazéna celá oblečená. Chceš ísť so mnou? Potrebujem niekoho, aby to natočil pre Brook Lynn.“
„Chceš povedať, že skočíš bez oblečenia, však?“
„Nie. Oblečená.“
„Kde je v tom zábava?“
Než mohla odpovedať, prišiel Dane, a pobúchal svojho kamaráta po pleci. „West. Čo tu robíš?“
„Vychutnávam si scenériu,“ odpovedal West a žmurkol na Kennu. „A tiež robím plány na neskôr. Ja a Kenna máme v pláne si trochu zaplávať.“ Jeho hlas trochu stíchol, keď dodal: „A budeme to natáčať.“
„Kens?“ Dane sa pozrel na Kennu obviňujúco. „On ti pomáha s tvojím zoznamom?“
„Hej,“ odpovedal West, hoci nemal ani poňatia, o čom hovoria. „Bude ma rozptyľovať od skutočnosti, že si mi vyfúkol Andersonov ranč spred nosa. Mal si zmluvu podpísanú ešte skôr, než som stihol urobiť ponuku.“
Andersonov ranč bol na kraji mesta. Kenna sama dúfala, že to miesto padne popolom. Bolo to miesto činu, kde stratila svoje panenstvo a počala Norrie.
„Veľa som o tej kúpe premýšľal,“ zahundral Dane.
„Och, vážne?“ odpovedal West. „Za tých pár dní?“
„Chcel som ten ranč a rozhodol som sa vziať to. Mal si šancu, ale váhal si.“
Uškrnúc sa, West ho plesol po pleci. „To je presne rovnaká situácia, v akej si teraz ty, priateľu. Nemyslíš?“
Dane si napravil kravatu, očividne mu nebolo príjemne. „Áno, nuž, tiež som sa postaral, aby si mal aj inú možnosť. Dom Glassovcov. Je väčší.“ Jeho pozornosť sa vrátila ku Kenne, ako keby sa jej snažil niečo povedať. „Bazén na Andersonovom ranči sa mi páčil viac.“
„Dobré pre teba.“ Dom Glassovcov bol majetkom rodičov Harlow Glass. Dievča v Kenninom veku, hoci tie dve sa nikdy nepohybovali v rovnakých partiách. Harlow bola na vrchole snobov, dokým jedného dňa neopustila školu a nezačala sa učiť doma. Harlow bolo z času na čas vidno, ale stále sa pozerala do zeme a nikdy sa s nikým nezastavila na pokec.
Kde vlastne žila?
„Môžeš ho použiť,“ dokončil. „Ten bazén.“
„Nie, vďaka,“ odpovedala, a venovala mu ďalší falošný úsmev. „Použijem Westov.“
Brook Lynn pristúpila k jej boku. „Všetko v poriadku, ľudia? Potrebujete, aby som vám s niečím pomohla?“
„Dane potrebuje pomoc,“ odpovedal West. „Veľa pomoci.“
Brook Lynn sa pozrela na neho a zamračila sa. „Nehovorila som s tebou, či áno,“
Nevyzeral byť ani trochu urazený. „Okej, teraz to musím vedieť. Čo majú znamenať tie čudné prízvuky? Vy dve ste v nejakej reality šou?“
„Áno,“ odpovedala. „Voláme to Luskáčik.“
Zasmial sa. „Wow. Vy dievčatá z vidieka ste drsné.“
„Kenna,“ ozval sa Dane, jeho tón pevný.
„Som v pohode,“ odpovedala Brook Lynn, ignorujúc ho. Potom odišla preč a nechala chlapov pokračovať v ich rozhovore. Misky s polievkou stroganoff, ktorú objednala pre Danea a jeho spoločníčku, boli pripravené. Odniesla ich jedlo na ich stôl, aj keď Dane zostal pri bare.
„Hej,“ vykríkla blondína a zdrapla ju za zápästie, než mohla odísť. „Nevieš, či... chodí teraz Dane s niekým?“
Nebol dôvod prečo ukrývať pravdu. „Áno. Chodí s viacerými.“
Dievča sklamane zvesilo plecia. „Povedal mi, že sa nikdy nezaviaže, ale ja som mu nechcela veriť.“
A toto bol ďalší dôvod, prečo sa od nedržať ho. Vo všetkých ženám vyvolával zmätok, aj keď očividne im toho veľa neponúkol.
Ja mám čo hovoriť. Kenna sa obrátila, aby odišla – a narazila do tvrdej steny svalov. Do steny menom Dane. Vyžarovalo z neho teplo a testosterón a ona prudko nasala vzduch, keď ju vzal za ruku a vtiahol ju do kancelárie jej šéfa. Pán Calbert to videl, ale namiesto toho, aby sa zamračil, čo by normálne urobil, ukázal jej zodvihnutý palec. Uf. Efekt menom Dane Michaelson bol univerzálny.
Dvere sa s buchotom zatvorili a uzamkli ju s ním vo vnútri. Osamote. S búšiacim srdcom sa mu vytrhla zo zovretia. „Už nikdy to znova nerob,“ povedala. „Potrebujem túto prácu a potrebujem aj sprepitné. Nemôžem si dovoliť nechať svojich zákazníkov čakať.“
„West sa momentálne stará o to, aby som bol tvojím jediným stolom. A mohla by si konečne prestať používať ten prízvuk? Rozptyľuje ma to.“
Ešte silnejším prízvukom odpovedala: „Prestanem, keď sa tento prekliaty deň konečne skončí, vážne prestanem.“ Potiahla kľučku, ale dvere držali pevne. Keď sa otočila, zistila prečo. Dane na nich mal položenú svoju veľkú ruku, rovno nad jej hlavou. Pozrela sa na neho. „Uhni.“
„Nie, dokým ma nevypočuješ.“
„Nič povedať nemusíš.“
„Myslím, že musím.“
„A ty máš vždy pravdu?“
„Áno. Nie. Ja už neviem!“ Udrel päsťou do dverí, raz, dvakrát, a drevo jej rozvibrovalo proti jej chrbtu. „Rhonda nie je mojou priateľkou a ty by si sa nemala schádzať s Westom. Chodí s novým dievčaťom každý rok. Jedno dievča, dva mesiace. Nič viac. Neviem prečo. Viem len, že to nikdy netrvá dlhšie ako dva mesiace.“
„On a ja sme kamoši, to je všetko.“
Dane prižmúril oči do tenkých štrbín. „Tak to začína.“
Teraz sa schválne snažil, aby sa zbláznila? „Čo ako začína?“
„Sexuálny vzťah s Westom.“ Malo byť pre neho ilegálne vysloviť tie slová. Slovo sexuálny z tých božských pier bolo viac erotickejšie než pohladenie. A vzťah? Slovný orgazmus.
„To sa deje aj s tebou a tvojimi ženami?“ opýtala sa.
Jazykom si prešiel po zuboch. „Nie.“
„A napriek tomu si si istý, že to sa stane mne a Westovi?“
„Áno,“ zasyčal.
Srdce jej teraz bilo tisíc ráz rýchlejšie, opýtala sa: „A to ťa trápi, pretože...?“
„Povedal som, že ma to trápi?“ Tvrdosť jeho hlasu sa odrážala od stien.
V hociktorý iný deň by bola sebou trhla. Ale skutočnosť, že sa vyhýbal jej otázkam, hovorila za seba. Trápilo by ho to?
Nemôžeš si dovoliť zaujímať sa o to.
Bolo zrejmé, že Dane bol rovnako stratený v romantických vzťahoch ako Kenna. Rozdiel bol v tom, že ona to tak už nechcela. Nebojovala so zmenou. Bola pripravená vyslobodiť sa a konečne žiť svoj život, stretnúť niekoho, zamilovať sa a usadiť sa. Norrie si zaslúžila šťastnú rodinu.
Kenna vypustila zo seba dlhý, ťažký povzdych. „Priťahuješ ma, Dane.“ Ten prízvuk robil slová menej úprimné, takže dodala. „Vážne. Nechcem to, ale je to tak. Priťahuješ ma a ja to neviem zastaviť. Ale nemám záujem o jednu noc ani byť tvojím dlhodobým dievčaťom na telefóne, byť jednou z mnohých. Naučila som sa ceniť si dobrú povesť a nechcem tú svoju znova stratiť. Pretože už nie som zodpovedná len za seba. Mám dcéru. Je pre mňa všetkým. Jej vlastná stará mama sa k nej niekedy správa, akoby bola príťažou, a niektorí ľudia v meste stále nezabudli, že jej matka ani nevie, kto je jej otec.“
Kecy. Jasné. Kam nimi mieri? Asi by sa mala sústrediť na jeho šokovanú tvár. „Správne,“ povedala. „Neviem, kto ním je.“
Jeho telo sa naplo tak silno ako gumička tesne pred prasknutím. „Bola si... znásilnená?“ opýtal sa nežne.
„Nie. Bola som opitá.“ Vzchopila sa, vzala do dlaní jeho tvár, aby sa uistila, že je sústredný na ňu a nie na vlastné myšlienky v hlave. Prudko sa nadýchol, ale inak nereagoval. „Mám ťa rada,“ povedala, „vážne mám a rada by som bola tvojou priateľkou, ako si to navrhol. Ale ak je tá vyhliadka pre teba príliš, nuž, myslím, že to chápem. V každom prípade, už ma nebudeš nikam ťahať za ruku. Nebudeš zízať na moje pery ani mi hladiť sánku, a nútiť ma tak myslieť si, že ma chceš bozkávať do bezvedomia.“
Chvíľka tichého napätia, a potom precedil: „A ja... ťa mám rád.“

Sklamanie z toho, že to nepovedal rýchlejšie, sa rýchlo zmenilo na rozhodnutie. „Dobre. Takže už o tomto nemusíme hovoriť.“ Položila ruky na jeho hruď. Srdce mu bilo silno a rýchlo, ako to jej, prekvapiac ju. Trochu do neho zatlačila. Mohol sa vzpierať a ona by s tým nič nemohla urobiť. Ale odstúpil, dovoliac jej otočiť sa a otvoriť dvere, odísť preč a neobzrieť sa späť – už po druhý raz, odkedy sa vrátil do mesta. 

18 komentářů:

  1. Vďaka za skvelý preklad a korektúru a teším sa na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za další skvělou kapitolku!!!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. bože ten Dane je ale korunovaný debil, to ako vážne musel do Kenninej reštiky doniesť tú nánu???? Som rada, že Kenna zavolala Wesovi, však nech sa pako Dane spamätá :o( dík za super preklad a už sa neviem dočkať čo bude ďalej :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už ti začína 🙄 Ďakujem za kapitolu 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za kapitolu. Katka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za další úžasnou kapitolu. Těším se na pokračování :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dakujem za ďalšiu kapitolu:)

    OdpovědětVymazat
  8. Dane je nejaký zmetený blbeček,ďakujem skvelé

    OdpovědětVymazat
  9. Vdaka za pokracovanie. GabiM

    OdpovědětVymazat
  10. Srdečná vďaka za preklad... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ďakujem veľmi pekne za preklad:)

    OdpovědětVymazat