středa 13. dubna 2016

Design

Ahoj,
poslední dobou, i když nemám moc času, tak si pohrávám s myšlenkou na změnu designu... přeci jen, tenhle už tu máme dost dlouho :)

Jste pro, nebo se na to mám vykašlat? Popřípadě máte nějaké návrhy na barvy? (jestli tmavé pozadí, nebo spíš světlé, jestli udělat v kombinaci s černou třeba zelenou...). Ráda se nechám inspirovat :)


15 komentářů:

  1. Asi bych to neměnila, tento design je moc povedený a hodí se k tématu.
    Nicméně pokud se přesto rozhodnete pro změnu, asi by byli fajn zase tmavé barvy např. tmavě zelená ...

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím,že takto je do super ak sa to niekomu zdá obkukané určite niečo podobné ako tento obrázok je taký mistický a na farbe mi nezáleží ja mám rada všetky

    OdpovědětVymazat
  3. My osobně se to líbí, tak jak to je teď. Ta zlatá v kombinaci s tou černou je zajímavá volba a hezky do sebe zapadá. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tiez sa priklánam k tomuto desingu, vyzera to super a ked citam v noci velmi to netaha oci...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mne sa to tu páči, dobre sa číta a je tu prehľad. Neviem či to má zmysel meniť... ale je to na Tebe len prosím tmavé pozadie a takto písmená...-

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa to tiež páči takto :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky, ja sa prikláňam k ostatným komentárom, mne sa tento dizajn veľmi páči, neťahá oči a všetko je tu pekne uložené :o))) ak by si chcela naozaj zmenu, pekná by možno bola kombinácia čierna s modrou :o)))

    OdpovědětVymazat
  8. Chápu, že někdy to chce změnu. Proto proti ni nic nemám, ale myslím si že vzhled stánek je povedení. Pokud se je rozhodneš měnit asi bych zůstala u černé barvy s něčím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Môj skromný názor je taký, že tento blog je úžasný taký ako teraz je. :) :) :) Ste úžasné dievčatá.

    OdpovědětVymazat
  10. :D:D:D Kerris, mám dojem, že sa nudíš a nevieš čo s voľným časom... ale ja sem rozhodne chodím čítať knihy a zabaviť sa a na ten desaign pozerám len vtedy, ak niečo neviem prečítať, ale to sa mi už dlho nestalo... takže podľa mňa sa na to "vykašli" aj tak všetkým neuľahodíš, venuj ten čas radšej sebe a svojím blízkym ;-):-):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi napsala moc krasne :-) ja bych taky nemenila,me se moc libi,je tajemny a to k teto autorce sedi ;-)

      Vymazat
    2. No... ono spis ja volny cas temer nemam, ale jsem velmi kreativni, pokud jde o vymysleni veci, co jde delat misto uceni se na zkousky :D

      Vymazat
  11. Wau, diky za vsechny reakce... :) Pokud vam tedy nevadi, ze je tu tak dlouho, a libi se vam, nestve vas na oci, tak na to kaslu a zmenim ho az mi pujde na nervy :D

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych ho neměnila. Tento vzhled je skvělý, ale je to na Tobě, Kerris.

    OdpovědětVymazat
  13. Ja jsem stejného názoru, stránky se mi líbí tak, jak jsou. A velké díky za tak krásné stránky nejen vzhledově, ale i obsahově. Supr překlady, úžasná spisovatelka.

    OdpovědětVymazat