středa 9. března 2016

Temná příchuť extáze - Kapitola 32



Hector sedel na konci Noellinej postele, s uterákom okolo pásu. Ona pochodovala pred ním, ale on sa na ňu nedokázal pozrieť. Ešte nie. Zničil jej kúpeľňu. Bol by jej podpálil celý dom, ak by ten požiar vznikol niekde inde než v kúpeľni. Švihnutím hadicou sprchy sa im podarilo uhasiť plamene skôr, než sa mohli rozšíriť. Ale vtedy už boli obkladačky čierne a spálené. Jeho prvý sex bude zrejme aj ten posledný, pomyslel si temne. Fakt, ktorý ho úplne odrovnal.
Tie pocity, ktoré cítil vďaka Noelle...

Jeho telo existovalo pre ňu a iba pre ňu. Stal sa jej otrokom – ešte viac než kedykoľvek predtým. Čokoľvek chcela, bol by jej to dal. Hocičo, len aby sa znova mohol ponoriť do tej teplej, vlhkej pošvy. A keď sa to stalo... dobrý bože. Takmer sa urobil v tej sekunde. Musel pozbierať všetku vnútornú silu, aby sa ovládol. Chcel to znova. Každý deň, každú noc. Teraz to vedel. Nebolo nič lepšie, než objaviť, že vaša žena bola premočená vzrušením. Kvôli vám. Cítiť ju vibrovať uspokojením. Kvôli vám. Počuť ju kričať vaše meno. Vedieť, že bola taká strhnutá momentom ako vy. Ako jej mal teraz odolať?
A on jej musel odolať. Dokým sa nenaučí ovládať svoju schopnosť, nemohol dovoliť, aby sa niečo takéto stalo znova.
Už si pokazený gramofón, vieš to?
Áno. Dôkaz: Počká ona na neho? uvažoval.
Dopekla, nie, rozhodol sa o jeden úder srdca neskôr. Nepočká na neho. Po prvé, nemohol jej zaručiť, že sa dokáže naučiť sa ovládať. Po druhé, bola krásnou ženou s potrebami. Po tretie, nezvládala akúkoľvek formu odmietnutia práve najlepšie a jeho krok späť bude považovať za ďalšie odmietnutie.
Kurva či sa nenávidel.
„Práve sa mi chystáš povedať, že sa vrátime k tomu, že budeme len priatelia a partneri v práci a nič viac, však?“ dožadovala sa.
Žalúdok sa mu skrútil nevoľnosťou. „Noelle-“
„Žiadna Noelle. Pred desiatimi minútami som bola zlatíčko.“
A on by bol ochotný si odrezať svoje ruky, aby sa tam mohol vrátiť späť. „Z tvojej kúpeľne je toast. Mohol som ťa trvalo zraniť.“
„Ách! Už zase tieto kecy? Vážne? Na tú kúpeľňu kašli. Zariadim, aby mi za hodinu doniesli ďalší sprchový kút.“
Kašlať na kúpeľňu. Jasné. „To som nemal na mysli, a ty to vieš.“ A on to mal predpokladať. Mal vedieť, že sex bol pre neho príliš veľkým hazardom. Tentoraz musí zostať silný. Nesmie podľahnúť.
„Povedal si, že možno sa tvoje ruky upokoja, keď som urobíš vo mne, a pozri. Je to pravda. Už z teba nevyžaruje svetlo, ani žiadna horúčava.“
„To neznamená, že sa celý ten proces znova nespustí, keď sa ma dotkneš.“ Alebo ak sa dotknem ja teba. Už len pri tej predstave mu šklbalo jeho penisom. Upokoj sa, chlapče.
„Tak fajn. Dobre. Čo sa stane teraz?“ zastala pred ním, ruky položené na bokoch. Šírila sa z nej vôňa mydla a orchideí. Aj ona mala na sebe osušku. Hebký materiál bol zviazaný tesne nad jej prsiami, a padal jej tesne pod zadok.
Božská ženská.
Ešte aj po tej spúšti, ktorú spôsobil, a tak veľmi zmučený, jeho telo na ňu aj naďalej reagovalo, túžilo po nej. „Čo chceš, aby sa stalo?“ opýtal sa, konečne zodvihol hlavu a stretol sa s jej pohľadom.

***

Noelle v hrudi zúrivo búšilo srdce. Hectorov výraz bol zmesou bolesti, ľútosti a dušu lámajúceho utrpenia. Nie kvôli sexu. Ten si užíval, to vedela. Ale kvôli nebezpečenstvu, do ktorého ju umiestnil. „Chcem, aby si za mnou chodil ako šteniatko, a urobil všetko, čo ti poviem,“ povedala.
„Čo ďalej?“
Našpúlila pery. „Povedz mi, čo sa ti na mne najviac páči.“
Žmurkol, očividne prekvapený zmenou témy. „Všetko.“
V jeho tóne bolo toľko rozhodnosti, že nenechal žiadne miesto pre pochybnosti. „Aj keby som ti povedala, že som vo svojom živote dvakrát ostrihala Ave vlasy len preto, že som na ňu bola naštvaná?“
Pokrčil čelo. „Nechápem, čo to má spoločné s nami?“
„Práve sa ti spovedám zo svojich hriechov, aby si mohol prehodnotiť, čo sa ti na mne páči.“
„Nikdy-“
„Tiež som vyskúšala každú známu drogu, okrem Onadynu,“ prerušila ho. „A jediný dôvod, prečo som nikdy nevyskúšala Onadyn je, že ti z neho zmodrá pokožka na niekoľko hodín a modrá nie je moja farba. Tiež som si prešla fázou pyromanstva a podpálila školu, ako aj letný dom mojich rodičov. Och, a raz som ukradla dvadsať dolárov od bezdomovca. Jasné, zaslúžil si to, lebo kopol do robo-psa. Aj stroje majú svoje city, vieš, ale aj tak bol zrejme kvôli mne bohvie koľko dní o hlade.“
Hectorove zlaté oči už neiskrili napätím, zmäkli obozretnosťou. „Zaujímavé, ale prečo si myslíš, že niečo z tohto ma prinúti prehodnotiť to, čo sa mi na tebe páči?“
„Neprinúti?“
„Nie.“
Srdce jej zatrepotalo, ako krídla tisícok drobných motýľov. „V poriadku teda. Čo by si na mne zmenil?“
Ďalšie zmätené žmurknutie. „Ani jednu prekliatu vec.“
Viac presvedčovania. Oveľa viac. Myslel to vážne, páčila sa mu taká, aká bola. Nesúdil ju. Ďalší dôkaz: nikdy sa ju nepokúšal zmeniť. Snažil sa ju iba chrániť.
Bude ho mať. Bude za neho bojovať. V jej mysli práve dokázali, že by spolu mohli byť intímne veľmi úspešne, ale dobre. Potreboval viac dôkazov. Problém bol v tom, že mal v úmysle ju odtlačiť od seba. Znova. Pre jej vlastné dobro. No, tentoraz nie.
To ona bude tlačiť. Nie preč od nej, ale smerom k záväzku. Bude ho mať, a hotovo.
„Len aby si vedel,“ povedala. „S Corbanom sa nič sa nestalo. Odmietla som ho vpustiť do môjho domu, tak ma vzal do reštaurácie. Rozprávali sme sa hodinu, než som tam jeho zadok nechala. Išla som k svojej matke, potom som s ňou išla na večierok, krátko som uvažovala o vražde, alebo samovražde, a potom som s ňou zostala celú noc. Dôvod, prečo som bola stále v tých šatách je, že odmietam mať nejaké veci v dome mojej matky, a musela som si na ten večierok niečo kúpiť. Nemala som nič iné, v čom by som mohla ísť domov.“
Počúval, plecia mu klesli úľavou. „Ďakujem, že mi to povedala.“
„To ľudia vo vzťahoch robia.“ Prosím. Povedala to, a je na ňom, aby sa s tým vysporiadal.
Trhol sebou. „Nuž, teraz ti ja musím niečo povedať.“
No prosím, teraz to príde. Už zase ten monológ „to nie ty, to ja“.
„Vieš o jednom z dôvodov, prečo som ťa odmietal. Moje ruky. Existuje aj ďalší. Dallas mal víziu o nás dvoch, ako spolu spíme, a tiež víziu o tom, ako spolu spíte vy dvaja.“
Prenikavá záplava zmätku. „Víziu?“
„Hej. On je veštec.“
Veštec. „Okej.“ Kedysi by pri takom vyhlásení odfrkla. Ale pretože pracovala s mimozemšťanmi, dokonca sa s jedným schádzala, a videla ich schopnosti na vlastné oči, teraz už verila všetkému. „Myslím, že mal pravdu, pretože som s tebou práve spala.“
Hectorovi sa rozšírili nozdry. Návrat jeho vzrušenia? „Problém je, že to Dallasa buď zničí, alebo zachráni.“
„Zničí alebo zachráni ho to, že som s tebou spala?“
„Áno.“
„Ako to Dallasa zničí? Alebo zachráni?“ dodala, než ju mohol opraviť. Teraz pochopila, prečo sa k nej Dallas a Devyn, Dallyho najlepší kamoš, správali včera tak divne.
Hectorovi v čeľusti šklbol sval. „To nevieme.“
„Len viete, že sa to stane.“ Tvrdé, ponuré prikývnutie. „Pretože som s tebou spala,“ zdôraznila.
„Netráp sa. Dallas nám dal svoje požehnanie, aby sme mohli byť spolu.“
„Och. Nuž, keď nám Dallas dal svoje požehnanie, tak prosím,“ povedala sucho. „Vezmime sa a urobme si tisíc detí.“
Vyceril na ňu zuby. „Pozri, len som chcel, aby si vedela, nad čím som si lámal hlavu.“
Aby odstúpila a dala mu trochu priestoru? To sa nestane, miláčik. Pôjdem po tebe ako rozzúrený pes.
Na nočnom stolíku jej zapípal mobil, signalizujúc, že jej práve prišla správa. „Obleč sa, a pôjdeme do práce,“ povedala, pristúpiac k stolíku a vezmúc do dlane ten prístroj. „V tejto chvíli nie je nutné, aby sme sa rozhodovali o niečom v našom pevne záväznom vzťahu.“
„Noelle-“
„Ani nemysli na to, že by si poprel, že sme v záväznom vzťahu, Hector. My sme. Teda, aspoň ty. Ja sa môžem aj naďalej baviť s inými mužmi, ak sa tak rozhodnem.“
Ticho. Dobre. Možno konečne zistí, že bude žiť oveľa plnší, bohatší život, ak proste bude držať hubu a dá jej to, čo chce, a kedy to chce.
„Ty sa nebudeš baviť z nikým iným,“ zavrčal napokon. „Ani s Don Carlosom.“
„Fajn. Ale ty bude zodpovedný, ak sa zabije kvôli smútku z toho, že ma stratil.“
„Na ulici sa pošuškáva, že sa pohol ďalej a už sa schádza s niekým iným.“
„Neschádza. Miluje ma!“ Keď si pripomenula, že sa bavia o jej vymyslenom milencovi, prinútila sa sklamane vzdychnúť. „Nuž, dúfam, že si na seba hrdý. Dostal si presne to, čo si chcel. Ty a ja sa budeme schádzať iba spolu.“
Keď odkráčal do kúpeľne, hundrúc si popod nos o neposlušných dievčatách, ktoré bojovali neférovo, prečítala si, že mala slečna Kozy McGee na srdci.
Hádaj čo? Mám tesáky!
Ava a McKell navždy, pomyslela si, s náhlou bolesťou v hrudi. Odpovedala: Hovorila som ti!
Mala z tých dvoch hrdličiek radosť, vážne mala. A nebude sa ľutovať, pretože Hector bol odhodlaný odolať jej. Mala viac rozumu, než aby to urobila. Niekedy.
Stavím sa, že vyzeráš sexy. Ako sa máš? pokračovala v písaní.
Vyzerám sexy, ale som unavená, a mám zúrivý smäd.
Vybi si to na McKellovi.
Už sa na tom pracuje!
Samozrejme, že na tom pracovala. Ava milovala servírovať pomstu tak veľmi ako Noelle.
Kozy McGee: Takže... ešte uvažuješ nad premenou?
Trvalo jej chvíľu, než sa rozhodla o vhodnej odpovedi: Zatiaľ nie, mám prípad, ale chýbaš mi.
Aj ty mne. Mimochodom, keby som tam bola, ten prípad by bol vyriešený už dávno.
Chvastúň.
Lenivec.
„Prečo sa uškŕňaš?“ opýtal sa Hector, keď vyšiel z kúpeľne. Už mal na sebe nohavice a práve si cez hlavu naťahoval košeľu. Bolo hanbou zakrývať všetku tú svalnatú dokonalosť. Lepšia otázka bola: prečo neskočila po Avinej ponuke? Ale na druhej strane, už poznala odpoveď. Kvôli nemu, preto. Kvôli mužovi, ktorý bol odhodlaný zraziť jej narastajúcu vieru v romancu z kolíka. Ale nepodarí sa mu to. Tentoraz nie.
„Ava ma práve nazvala lenivcom,“ odpovedala.
„A to ťa pobavilo? Keby som ťa ja nazval niečím takým, kopla by si ma medzi nohy.“
„Dvakrát.“

Zazvonil mu mobil a on tú vec vytiahol z vrecka. „Agent Dean.“ Chvíľka ticha. Jeho líca rýchlo zbledli a pohľad mu zakolísal k Noelle. „Margarete? Upokoj sa. Nerozumiem ti.“ Pauza. „Zostaň tam. Som na ceste.“

15 komentářů:

  1. Hrozně moc děkuji za skvělý překlad a korekturu.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za další kapitolku!!!♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečná vďaka za preklad i korektúru... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za pokračování, překlad a korekci!

    OdpovědětVymazat
  5. Vdaka za super preklad a tesim sa na pokracovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ďakujem za preklad aj korektúru:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc za překlad a korekci !!!

    OdpovědětVymazat
  8. SKvělé, díky moc za další kapitolu !!

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc za skvělou kapitolku.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc díky za nový překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Dakujem za dalsiu kapitolu:)

    OdpovědětVymazat