pátek 18. března 2016

Black and Blue - Kapitola 23 1/2



Evie se posadila a zalapala po dechu.
Blue se obával, že po jejím setkání se smrtí by mohla mít noční můry, a tak si nedovolil usnout. A byl za to rád.
„Je to v pořádku,“ řekl, nutil ji, aby se natáhla vedle něj. „Jsem tady.“
Věřila mu, a tak se vedle něj stočila do klubíčka. Políbil ji na čelo.
Slunce nevyjde nejméně další hodinu a tma naplňovala pokoj. V této tajné skrýši ji mohl držet v bezpečí i před jejími sny.

„Tak co budeme dělat?“ zeptala se. „Teď, když jsme se oba prozradili, že jsme agenti.“
Hladil ji konečky prstů podél páteře. „Dáme všechny tři Stary do zadržovací cely a budeme je bít, dokud nám neřeknou, kde je John.“
„To se mi líbí. Zaprvé, myslím, je musíme chytit. A Blue, nebyla jsem schopna dát Tysonovi injekci. Ta mise celá selhala. Omlouvám se.“
„O to se neboj. Vystopujeme ho nějak jinak. Kdo ví? Třeba je tak namyšlený, že je stále v hotelu a myslí si, že je v bezpečí.“
„Co když je zbijeme a oni pořád nebudou mluvit?“
To bylo možné. „Použiju nátlak. Taťka Star říkal, že si vzal nějakou pilulku, která má efekt proti nátlaku, ale to nebude fungovat navždy.“ A když i to selže, vymyslí něco jiného.
„No, je příliš pozdě – nebo brzo – než abychom teď něco dělali, a my oba potřebujeme dobít. Tak proč nezavoláme Michaelovi a Solovi, řekneme jim, co se všechno stalo, a já napustím vanu.“
„Domluveno.“
Vykutálela se z postele a on zvedl telefon. Solo odpověděl na první zazvonění a Blue mu vysvětlil situaci. Domluvili se na schůzce.
„Zníš otřeseně,“ řekl Otherworlďan.
„Yeah.“
„Znamená pro tebe tak moc?“
Tuhle otázku přešel. „Udělej mi laskavost a řekni Michaelovi, co jsem ti pověděl.“
„Jasně.“
Blue slyšel, jak v koupelně teče voda z kohoutku, a usmál se. „Musím jít.“
Nahý přešel ke vchodu do koupelny a založil si ruce na hrudi. Evie už byla ve vaně, medově voňavé bublinky všude kolem ní. Jeho tělo bylo podmíněno k reakci, a taky to ihned udělalo, ztvrdnul.
„Někdo mě nemá ještě dost, jak vidím,“ řekl s tichým tsk-tsk.
„Někdo to nepopírá.“
Ruměnec jí zalil tváře. „Jak by mohl?“ Její tón byl hravý. Jeho erekce ho hned prozradila.“
Vyštěkl smíchy. Ty věci, co vypouštěla z pusy... dost dobré je sníst. „Mimochodem, za pár hodin máme schůzku. Což znamená, moje sladké jablíčko, že je tady tak akorát dost času pro malé hrátky a snídani. Pro každého.“
„Líbí se mi, jak to zní.“ Její smích byl tak svůdný, když lezl do vany za ní. Ale když se snažil přitáhnout si ji k hrudi, vyklouzla mu a přitiskla se k druhé straně vany. „Uh, uh, uh. Hrátky vyžadují hry.“
„Jaký druh her?“  Horká voda objala jeho kůži, způsobovala, že pro ni hořel ještě více.
„Začneme s Muž Poslechne Ženu a pak budeme pokračovat.“
Odfrknul si. „Tak takhle to hodláme dělat, medvídku? Ty mi budeš rozkazovat a já budu hopsat na slovo?“
„Není to to, co jsme dělali doteď?“ Pára kolem ní vytvářela vlhkou auru. Mokré konečky vlasů obkružovaly její prsa a bradavky. „Myslela jsem, že jsme to dělali celou dobu.“
„Legrační.“
S úsměvem prohrábla rukou bublinky. „Budeme hrát O a O. Já mám otázku a ty odpovídáš.“
„Dobře.“
Prsty si poklepala po bradě a řekla: „Kde začít, kde začít? Oh, už vím. Byl jsi někdy totálně, šíleně, hluboce zamilovaný? Říkal jsi, že jsi ta slova nikdy nevyslovil nahlas, ale cítil jsi někdy ten cit?“
„S někým jiným než se mnou?“
Natáhla se a zakroutila mu bradavkou. „Myslela jsem to vážně.“
„Ow! Já taky.“ Vypáčil ty její zlobivé prstíky. „Ne.“ Pauza. Vzpomínal na tepláky a boxerky, které měl ten první den tady, a ztuhnul, myslela, jak se nakláněla nad nějakým chlápkem bez obličeje, který měl brzy umřít. „A ty?“
„Ne.“
Takže vražda byla na pořadu dne. „Tak proč máš pánské tepláky a boxerky?“
„Protože jsou pohodlné.“
„Nejsou předchozího milence?“
„Ne. Jako bych nosila obnošené věci někoho jiného.“
Malý elitářský miláček. Miloval to. „Co dalšího tam pro mě máš?“
Okusovala spodní ret a on si nebyl jistý, jestli se mu bude líbit to, co následuje. „Řekl jsi mi, že si nemusím dělat starosti kvůli dětem, proč?“
Okay. Tohle mohl zvládnout. „Pro všechny důvody a případy jsem upravený.“
Obočí se jí zmateně zkrabatilo. „Byl jsi na operaci? Ale co tvoje schopnost hojení?“
„Nebyl jsem přestřižený jako lidský muž. Dali mi do šourku malinkaté zařízení.“
„Je to vratné?“
„Ano. Proč? Chceš děti?“
Pokrčila rameny. „Možná jednoho dne.“
Pohled mu klesl na její ploché bříško a pomyslel na to, jak by rostlo a kulatilo se jeho dítětem. Okamžitě přešel z erekce do mega erekce.
Jo. Tenhle nápad se mu líbil. „Co je další otázka?“
Chvíli přemýšlela. „Jakou nejromantičtější věc jsi kdy udělal pro ženu?“
Ponořil ruku do vody a chytil ji za chodidlo, zvedl ho a masíroval jí klenbu. Když potěšeně zasténala, řekl: „Právě to dělám.“
„To je smutné.“
„Chceš, abych přestal?“
„Jestli přestaneš, otrávím tě šampónem, nacpu tvoje tělo do pytle na odpadky a vyhodím tě ven, až když bude svoz odpadu.“
Nebudu se smát. „To je celkem detailní plán vraždy.“
„No, přece nechci, aby mě chytili, no ne?“
Převrátil oči a vzal do rukou její druhou nohu. „Dobře, baby boo-boo. Teď vážně,“ řekl a ona polkla. „Přitahovalo tě to ke mně od chvíle, kdy jsi mě viděla, že ano? Celé ty roky jsi žhnula jen pro mě.“
„Ha! S naprostou vážností říkám, že to byla nenávist na první pohled. Až po dvojnásobné dávce chtíče.“
Usmál se. „No, mě jsi přitahovala.“
„Opravdu?“ vypískla.
Přikývl. „Pak jsi otevřela pusu. ´Nenávist´ je příliš jemné slovo pro to, co jsem tehdy cítil.“
Hodila na něj hrst bublinek. „O tomhle jsme už mluvili, já vím, ale nic se nezměnilo. Ani se neblížím tvému typu. Koukni na tyhle,“ řekla a vyklenula záda, prsa vystrčila dopředu. „Jsou tak malé.“
„Koukám se a myslím, že jsou perfektní.“
„Chystáš se říct první lež? Kvůli nim?“ vzala je do dlaní. „Možná si nechám dát implantáty.“
Ztuhnul. „Nelžu a žádné implantáty nebudou.“
„Možná.“
„Jestli to uděláš, doktorovi, který bude dělat tu operaci, dám implantát dle mých představ – moji pěst v jeho hrudi. Vyrvu mu srdce a vypiju všechnu jeho krev z jeho bot.“
„Myslíš to vážně,“ řekla a nevěřila vlastním uším.
„Naprosto.“
Usmívala se, pomalu a svůdně přelezla k němu a usadila se mu na klíně. „To je velice sladké.“
„Jsem jen upřímný. A jestli mi řekneš, že je v pořádku nechat si udělat implantát penisu, myslím, že tě konečně přehnu přes koleno a naplácám ti, tvrdě.“
Zuby ho štípla do ucha, její dech horký. „Zlatíčko, kdybys byl ještě větší, roztrhnul bys mě na dva kousky.“
Tu hravost miloval. Tenhle kompliment si vychutnal.
Žena, kterou zbožňoval.
Rukama pohladil perfektní křivky jejího zadečku. „Nemysli si, že jsem si nevšiml, že jsi neprotestovala proti naplácání.“
„Jistě.... můžeš mi naplácat... jestliže můžu naplácat já tobě.“
Jeho vlastní úsměv byl pomalý. „Dohodnuto.“
Vyklenula obočí. „Nepokusíš se o jedno z tvých slavných vyjednávání?“
„Proč bych to dělal? Mám, co jsem chtěl.“
Zasmála se.
Miloval, když se smála. „Okay, mám ještě jednu otázku předtím, než zapomenu, jak používat pusu k mluvení.“ Jeho prsty sklouzly dopředu a chytil ji za vnitřní stranu stehen a klouzavě se přibližoval k jejímu pohlaví. 
„Co si myslíš o tetování? Pro nebo proti?“
Třásla se a zachraptěla. „Některé jsou dobré, některé zas ne. Proč?“
„Pár jsem jich míval, ale oheň je zničil, a rád bych si pořídil nové – ale pouze pokud můj mazlíček souhlasí.“ Dva prsty se posunuly výše.
Olízla si rty. „Už si vzpomínám. Měl jsi takové divné symboly kolem pupíku.“
Mezi jinými. „A jak to víš, hmm? Koukala jsi na mě, princezno?“
Klouzala prsty dolů po jeho břiše a obmotala je kolem jeho hřídele, až zasténal. „Jedna věc se nikdy nezměnila, pane Blue. Rád chodíš bez trička. Ale abych odpověděla na tvou otázku, teď jsem na sto procent pro nová tetování. Pod jednou podmínkou.“ Její sten se spojil s jeho. „Sama jedno vyberu.“
V tu chvíli, kdy ho sevřela těsněji, by ji nechal udělat, cokoliv by chtěla. „Chceš, abych si nechal udělat jednorožce nebo duhu, že ano?“
„Nebuď směšný. Chci, aby přímo tady bylo ´Majetek E.B.´“ Přejela palcem od kořene až ke špičce.
„Majetnická, že ano?“
Víčka jí klesla živočišným hladem. „Velice.“
Vzal ji za zápěstí a spoutal jí ruce za zády. Jednou rukou ji držel, změnil pozici a nasměroval se přímo k jejímu středu. „Udělám tě šťastnou za to, že jsi to řekla, princezno.“
A to taky udělal.

13 komentářů:

  1. Skvělé, díky moc za další kapitolu!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc a moc děkuji za skvělý překlad a korekturu. Už se těším na další kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za překlad a korekci !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dakujem za dalsiu kapitolu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za překlad:)

    OdpovědětVymazat
  6. Srdečná vďaka za preklad i korektúru... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem pekne za preklad a čakám na pokračovanie

    OdpovědětVymazat
  8. Moc díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. dík za skvelý preklad a už sa neviem dočkať dalšej kapitolky :o)) som strašne zvedavá ako to pôjde dalej :o)))

    OdpovědětVymazat