pondělí 13. dubna 2015

Osamělý vlk - Kapitola 16


„Před tím, než odejdeš,“ začala Charlene, „přišla jsem ti říct, že jsem si to rozmyslela, a že kamkoli utečeš, tam si tě najdu.“
„Poznal jsem vůdce vlkodlaků,“ odpověděl. „A je to smečka.“
A je fajn, když se nechceš oženit, ale budeš se mnou do hořkého konce.“
„Taky,“ dodal, „to dítě je vítáno mezi mými lidmi kdykoli; kapka vlkodlačí krve je stejně dobrá jako všechna, pokud se jich týká.“

To ji přerušilo, jak si najednou všiml. Obočí se jí stáhlo, pak se uvolnila a řekla: „Měl jsi napilno posledních pár hodin. Dní, pokud nad tím přemýšlíš.“
„Byl jsem na cestě za tebou,“ řekl jí.
Usmála se a bylo to, jako by mračna odkryla zářící, nádherný měsíc. „To je vtipný. Já jsem taky byla na cestě za tebou.“
O chvilku později se objímali. „Nemáš dovoleno umřít za šest let,“ řekl do jejích tmavých vlasů.
„No, přemýšlela jsem o tom. Tohle je Mysteria, víš. To nejzvláštnější místo na světě. Možná můžeme najít nějaké kouzlo nebo něco takového. Ty jsi taky na hraně, přesně jako já – co když budeš lovit králíka a srazí tě auto? Mohlo by se to stát kdykoli. To je risk, který všichni podstupujeme.“
„Opakuj,“ řekl, líbající ji na krk, tváře, čelo, ústa, „po mně: Neumřu za šest let.“
„No…“ Měla napilno s jeho líbáním. „Neumřu, pokud ty neumřeš. Eh, kolik času máme před tím, než ti naroste obrovské množství chlupů na zádech?“
„Čtyřicet sedm minut.“
Zasmála se. „To je spousta času.“


8 komentářů:

  1. Vďaka za preklad a korekciu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Srdečná vďaka za preklad a korekúru!!! :-) Ak sa nemýlym toto bola posledná kapitola Osamelého vlka. ;-)
    Pokračovať bude Cast alebo na preskačku Gena?!? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za překlad a korekturu celé povídky :-D

    OdpovědětVymazat