pondělí 20. dubna 2015

Hledá se překladatelka

Našel by se tady někdo, kdo by měl chuť po mě převzít překlad 5 dílu Lordů? Ať nemusíte čekat, protože já mám díky některým lidem překladatelský blok a nejsem si jistá, zda se k překládání vůbec vrátím.

Kdyžtak mi dejte vědět na k-jarova@seznam.cz

10 komentářů:

  1. Ahoj neviem o čo konkrétne ide niekomu ale tvoje preklady sú skvelé a prosím prosím nevzdávaj to kvôli nám, ktorí sa tešia na tvoje preklady. Mnohé knihy by sme si bez teba ani neprečítali...Držím palce

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Připojuji se k prosbě a prosím moc nevzdávej to. Tvé překlady jsou perfektní. Já, co by anglický analfabet, si díky Tobě a všem překladatelkám a korektorkám přečtu spousty krásných knih. Smekám před Vámi klobouk ! ! ! Mustang

    OdpovědětVymazat
  3. :( já se také připojuji, prosím nevzdávej to. Snad se ti zase chuť do překladu vrátí a nejen na této stránce, ale i na dalších, kde působíš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj kašli na ně jste úžastní děláte perfektní práci.Děkuji za to

    OdpovědětVymazat
  5. Ja neprajem nikomu nič zlé, ale ak si niekto neváži tú drinu, ktorú prekladateľky vyvíjajú vo svojom voľnom čase pre iných. tak nech sa už nikdy nedostane k žiadnej knihe... lebo podľa všetkého nechápe, čo dobrá kniha a hlavne super kvalitný preklad znamená pre niekoho iného...
    Kerris prosím, len si udrž pozitívne myslenie - pre nás - ktorí tvoje preklady zbožnujeme...

    OdpovědětVymazat
  6. Ja take oroduju za nas,co preklady knih hltame a ja sama za sebe muzu rict,ze jsem s tvym blogem coby ctenarka od zacatku a je to tu pro me denni droga a Lordi obzvlast jsou srdcovka a miluju tuhle serii a obdivuju cely vas kolektiv prekladatelek a korektorek.Sona

    OdpovědětVymazat
  7. Rozumiem. Som ucitelka a presne viem, aky je nevdak svina...ale mozes mi verit, ze tu mas omnoho viac vdacnych citatelov, ktori ocenia tvoju pracu, ako mam ja studentov.VV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted si me nepotesila, vzhledem k tomu, ze studuju pedagogiku :D

      Vymazat
    2. Tak to sme dve, ktoré to nepotešilo, kedže ja som si dala prihlášku na učiteľstvo slovenčiny a angličtiny :D

      Vymazat
    3. Myslím si, ze aj keby bol len jeden vdacny student tak to stoji za to no nie Dida? 😆

      Vymazat