středa 21. května 2014

Zvířecí instinkty - Epilog



14. září

Drahý Svatební Deníku,
hádej co? Už jsem vdaná rok, a jsem šťastnější než kdy před tím. Oh, také jsem těhotná.
To první bylo jen falešný poplach – k mému a Roycově zklamání. Takže, po svatbě, jsme já a Royce skočili do peřin tak často, jak jen to bylo možné, abychom to napravili.
Stěží jsme odtamtud vylezli.

Tři měsíce po naší svatbě byl Royce unavený, že mě musí opouštět, kvůli koupi letadel, tak tím pověřil Colina. K Melinu vzteku. Brzy to přešla, ale teď létá s ním. Jo, pořád spolu chodí. Jsem stejně překvapená jako ty. Myslím, že se ve Vegas před pár týdny vzali, ale ani jeden z nich to neřekl. Jen se záhadně usmáli. Myslím, že ani jeden z nich se nechce vzdát role hráče, ale ani jeden z nich se nechce vzdát toho druhého.
Kera je teď také vdaná. Ona a George do toho praštili pár týdnů po mně a Roycovi. Mají teď dvojčátka holky. Nejroztomilejší na světě.
A já brzy budu mít také svůj poklad. Nemůžu se dočkat!
Stále nemůžu uvěřit, že jsem jednou Royce odmítla. Ty můžeš? Ten muž mě zbožňuje. Skutečně. Někdy je toho moc, způsob, jak mě miluje. Nemůže se mě nabažit. Dobrá, dobrá. Ani já se ho nemůžu nabažit.
Občas se mé staré obavy snaží dostat na povrch – což je teď jen zřídka, ani to nestojí za zmínku – Royce strávil hodiny a hodiny (a hodiny), připomínajíc mi (nahý)všechny důvody, proč mě miluje.
Není to drahoušek?

No, raději půjdu. Je teď řada na mně mu připomenout všechny důvody, proč ho miluju (nahá, samozřejmě). 

17 komentářů:

  1. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překlad a korekci! Jahudka

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za poslední kapitolu. Skvělá.

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem za preklad a korekciu úžaného príbehu. Som veľmi vďačná za vašu prácu.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za překlad a korekturu celé knihy :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za překlad a korekci a za celou knížku, kterou bych si bez vás nemohla přečíst.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za překlad a korekci této knihy :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jste úžasný děvčata, děkuji :o)!

    OdpovědětVymazat
  9. Dakujem za kapitolu :) a tym padom aj za dokoncenie knizky dakujem velmi pekne skvela praca

    OdpovědětVymazat
  10. Vďaka za skvelý príbeh a vašu úžasnú aj vytrvalú prácu.

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Dakujem za preklad a korekturu celej knizky, uz sa tesim ked si ju precitam :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za překlad a korekci, jste úžasní :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc děkuju za překlad, bylo to skvělé. :)

    OdpovědětVymazat