sobota 17. května 2014

Oznámení

Takže, za posledních 24 hodin nám někdo 2x změnil heslo k mailu. Vzhledem k tomu, že mail jinak zůstal nedotčený a nikdo z něj nic nesmazal, když jsem znovu měnila heslo, tak mi to nedá, ale napadlo mě, jestli se někdo z vás jednoduše nepokoušel dostat k překladům násilnou silou, aniž by si uvědomil, že mail už není přístupný veřejnosti.

Proto, prosim vás, přestaňte dělat takové hovadiny a čtěte informace (seriózně nechápu, proč mi neustále lidi spamují email a FB s dotazy na heslo, když mají veškeré potřebné info tady). Ještě jednou zjistím, že se zase někdo naboural na mail a kašlu na jakékoliv rozesílání.

9 komentářů:

  1. K tomu není co dodat. Lidská blbost je neomezená. Jasně bylo řečeno, vlastně napsáno, že na mail se již nelze dostat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ani neviem ako takých ľudí nazvať. Ľudská blbosť je večná... bohužiaľ.

    OdpovědětVymazat
  3. Prečo niekto musí vždy pokaziť čo funguje :( Dúfam, že sa to už nebude opakovať. Nevzdávajte to s nami.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo...a pak to za nějakého pitomce odnesou i ti co umí číst. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Katastrofa, je to opravdu skoda ze takovi lide existuji :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Nemam slov! Niektori ludia su fakt vadni. MiBo

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj děvčata. Je mi líto, že se někdo snaží ničit vaši práci. Podle mě je to pouhopouhá závist, bezohlednost, zloba, protože nevěřím tomu, že by tady někdo neuměl číst. Nenechte se rozhodit, asi o to tady totiž jde. Myslete na to, že máte spousty věrných čtenářek, které si vaší práce nesmírně váží. Těší se na každou novou kapitolu a každou novou knihu. Moc vám za ně děkuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Zjistila jsem, že i u obyčejných mailů, kde nejsou žádné překlady jenom běžné souromé informace, někdo mění hesla ! Vaší práce si moc vážím a děkuji za překlady!

    OdpovědětVymazat