úterý 29. října 2013

Ta da da dam

Takze, prave jsem dojela domu a zjistila jsem, ze mi odesel stolni pc - ten, ve kterem mam veskere zalohy, preklady, knihy, vsechno co potrebuju k fungovani.... Samozrejme pujde do opravny a disk by mel byt neporuseny, ale znate to - nebude to hned. Diky bohu za to, ze jsem na vysku dostala notas :D

Nicmene proc vam o tom rikam - mam sice notas, ale nemam v nem veskere preklady ulozene, protoze jsem si pretahovala jen neco malo, abych mela co delat ve skole... Tim padem prosim vsechny KOREKTORKY (a mozna i prekladatelky) aby v nasledujicich 2-3 dnech hlidaly mail a dopredu se podivaly, jestli nahodou korekce nesmazaly - musim si projit co vsechno tady mam a potom nasledne kazde z vas napisu, co bych potrebovala poslat znova (Na mailu mam sice obrovsky bordel, ale snad z nej neco vydoluju)

Jinak bych tim padem rada poprosila o trpelivost ohledne prekladu z me strany - protoze nejdriv si zaridim organizacni zalezitosti ke vsemu kolem, nez se tomu zacnu zase venovat.

3 komentáře:

  1. to mě hrozně mrzí :-(, ale my se s tím smíříme, nedělej si starosti, horší by bylo, kdyby se něco stalo tobě :-) Hlavně pevné nervy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To ti nezávidím, ale nedělej si starosti mi počkáme hlavně že překlady časem budou :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je smula...ale my vyckame:)
    Dekuji za info

    OdpovědětVymazat