pátek 7. června 2013

Srdce draka - Kapitola 19 2/2



Když jeho smích ustoupil, v očích mu zazářilo smyslné světlo. Jeho rysy byly tak uvolněné a otevřené. "Zaujalo mě to ochutnávání prsou," zašeptal, otíral se svým nosem o ten její.
"I mě," připustila. "Svědí mě to."
"Dovol mi pomoct ti." Přitiskl své rty k jejím v líném, lahodném polibku. Jeho ohnivá příchuť, jeho horkost, jeho mužnost ji pořád dokázaly okouzlit. Potřeba a zoufalství obalily každý centimetr jejího těla a ona omotala vlhké ruce kolem jeho krku.
Jeho dlaně hladily kluzkou cestičku její páteře a zastavily se u malé prohlubně u kořene. Když se ty horké prsty ponořily níže, chytily ji a přitlačily blíže k němu, horlivě se nadechla. Spodní polovinou se k němu přitiskla, uhnízdila jeho erekci. Její nervová zakončení žila vzpomínkami na milování a toužila si tu zkušenost zopakovat.
"Chystám se znovu si tě vzít," řekl.
"Ano, ano."
"Řekni, že mě chceš."
"Chci. Chci tě."
"Řekni, že mě potřebuješ."
"Tak moc, že ​​bych bez tebe umřela."
"Řekni, že mě miluješ."
"Ano. Miluji tě."
Je v jeho náručí jako živá vášeň, pomyslel si Darius, a je celá jeho.
"Polib mě. A nikdy s tím nepřestávej," řekla.
Udělal víc, než ji políbil. Daroval jí sladká kousnutí a erotické olíznutí, pak přešel k sání každé jedné kapky z jejího těla. Omámil její smysly natolik, že jediné, co viděla, co cítila, co mohla ochutnat, byl on. Otřásla se, když špička jeho jazyka obkroužila okraj jejího ucha.
Brzy přestal. Prošel pomalý, napjatý okamžik. "Pomoz mi zapomenout na minulost," zašeptal zlomeně.
Líbala ho na krku a posunula ruku přes jeho svalnaté břicho. Když sevřela jeho hrubou erekci, zalapal po dechu. Nedržela ho dlouho, jen natolik, aby ho pohladila směrem nahoru a dolů. Pak ho pustila, naposledy ho jemně, dráždivě pohladila, než stiskla jeho těžká varlata.
Zatímco její prsty ho jemně masírovaly, zakroužila jazykem kolem jeho bradavek. Byly v jejích ústech jako malé hroty a slízala jeho mužnou chuť smíchanou s vodou.
"Jak mi to jde?"
"Potřebuji víc času na rozmyšlenou," řekl hrubě, chraplavě. Prsty ponořil do jejích vlasů, pak masíroval její krk... její prsa.
Pohled na jeho silné, bronzové ruce na její jemné, bílé pokožce se ukázal být tou nejerotičtější věcí, jakou kdy viděla. Opět kolem jeho délky stiskla prsty. Byl tak horký a velký, tak tvrdý. Nahoru a dolů, týrala ho. Tak moc chtěla naplnit jeho dny radostí, pomoci mu "zapomenout" na jeho bolest, jak řekl. Ne, ne zapomenout, ale vyléčit. Udělá cokoliv, co bude nutné, aby mu dala mír, po kterém toužil.
"Jaká je tvoje nejnemravnější představa?" zamumlala proti jeho klíční kosti. Kousla do ní, ne tak silně, aby poranila pokožku, ale dost silně, aby po sobě zanechala značku. "Možná ti ji mohu splnit."
"Ty jsi moje představa, Grace." Vzal její tvář do dlaní a přinutil ji podívat se na něj. "Jen ty."
Pokud by ho dosud nebyla milovala, právě teď by se zamilovala. "Já jednu představu mám," zašeptala. Oblízla jeho rty. "Chceš ji slyšet?"
Prošel rukama po jejích zádech, až se zachvěla, pak stiskl její zadek a strhl ji k sobě pro bližší kontakt. "Mluv."
"Inu, ráda čtu knihy o velkých, silných válečnících, kteří milují tak ohnivě, jak bojují a vždy jsem chtěla mít jednoho pro sebe."
Rty se mu zachvěly. "Teď už jednoho máš."
"Oh, ano." Teplá voda udělala jejich kůži kluzkou a ona se o něj otřela, zabodla vrcholky svých bradavek do jeho hrudi, nechala hrubou hlavičku jeho penisu zachytit se mezi jejíma nohama. "To, o čem sním, je můj velký, silný bojovník, který mě nadzvedne, opře mě o stěnu sprchy a naplní mě."
Zády ji přitlačil na studené kachličky a vstoupil do ní, hluboko a tvrdě a ohnivě. Kolem nich vířila pára, ale její nozdry naplnila kořeněná vůně draka a mýdla. Byl to tak dobrý pocit, když byl v ní, mnohem více vzrušující, než šplhání na horu, nebo bungee jumping z mostu.
Pumpoval dovnitř a ven z ní a ona ho objala rukama. Jeho síla pod jejími dlaněmi ji naplnila opojnou mocí. Zakousl se jí do krku, až se otřásla. Roztáhl jí kolena ještě víc a bušil silněji. Vydechla jeho jméno. Sténala jeho jméno. Šeptala jeho jméno.
"Grace," zavrčel. "Moje."
A ona byla. Úplně.

***

Darius držel spící Grace v pevném objetí svých paží.
Měla v sobě vnitřní sílu, velkorysé srdce a velkou zásobu lásky. Její úsměv zářil jasněji než slunce. Její smích ho uzdravil. Skutečně ho uzdravil.
Jak tak ležel v nočním tichu, obklopený slabým měsíčním světlem, byl slabý a nasycený jejich milováním. Dlouho zapomenuté vzpomínky se konečně vynořily na povrch, kousky a útržky jeho minulosti, útržky, které pohřbil tak hluboko, že si myslel, že zůstanou ztraceny navždy. Nebojoval s nimi, ale zavřel oči a viděl svou matku, jak se na něj usmívá, její úsměv tak jemný a nádherný jako čiré vody obklopující jejich město. Její zlaté oči vesele zářily.
Přichytila ​​ho s otcovým mečem, jak se ohání zbraní ve vzduchu s dramatickým svištěním a pokouší se napodobit sílu bojovníka, kterou měl jeho otec.
"Jednoho dne," řekla svým sladkým, melodickým hlasem, "tvá síla mnohem překoná sílu tvého otce." Vzala si od něj meč a opřela zářivé stříbro o nejbližší stěnu. "Budete bojovat bok po boku a krýt si záda."
Ten den nikdy nenadešel.
Viděl svého otce, silného a hrdého a věrného, ​​jak kráčí útesem, který vedl k jejich domu. Právě se vrátil z boje s Fomoriány, smyl si z kůže krev, ale jeho oblečení stále neslo krvavé stopy. Když ho sledoval, otec se usmál a rozevřel svou náruč. Sedmiletý Darius k němu utíkal a vrhl se do jeho objetí.
"Byl jsem pryč jen tři týdny a hele, jak si vyrostl," řekl jeho otec a pevně ho stiskl. "Bohové, chyběl jsi mi."
"I ty jsi mi chyběl." Bojoval se slzami.
Jeho silný, bojovný otec si sám setřel vlhkost ze svých očí. "Pojď, synu. Pojďme pozdravit tvou matku a sestry."
Společně kráčeli bok po boku do malého domu. Jeho tři sestry tančily kolem ohně, smály se a zpívaly, jejich dlouhé tmavé vlasy jim poskakovaly na ramenou. Všechny měly stejné rysy, plné tváře a takovou nevinnost, že to bolelo, dívat se na ně.
"Darie," zvolaly, když ho viděly, utíkaly k němu, i když ho viděly jen před pár hodinami. Sdílely s ním zvláštní pouto, které nedovedl vysvětlit. Vždycky tam bylo a navždy zůstane.
Mocně je objal, nasál jejich sladkou vůni. "Otec se vrátil. Pořádně ho přivítejte."
Jejich tváře rozzářily úsměvy a vystřelily k bojovníkovi.
"Mé drahá mláďátka," řekl a smál se přes slzy.
Jejich matka zaslechla jejich smíšenou radost a vběhla do komnaty. Zbytek dne strávili spolu, ani jediný člen jejich rodiny nezůstal mimo.
Jak jen byli šťastní.
Tady, teď, z koutku Dariova oka vyklouzla osamělá slza. Nesetřel ji, ale dovolil jí stéct mu po líci až k uchu.
Grace, spřízněná s ním, jeho muka pocítila. Nadzvedla k němu tvář, její rysy poznamenané obavami. "Darie?" řekla jemně. "Je to v pořádku. Cokoliv to je, bude to v pořádku."
Přišla další slza, potom další. Nemohl je zastavit a nebyl si jistý, že to chce. "Chybí mi," řekl zlomeně. "Byli mým životem."
Okamžitě porozuměla. "Řekni mi o nich. Řekni mi ty dobré věci."
"Mé sestry byly jako sluneční světlo, světlo hvězd a měsíční světlo." Jeho mysl opět zaplnily jejich obrázky a tentokrát se téměř udusil bolestí. A přece... bolest nebyla ten hrůzostrašný ničitel, kterého očekával, ale připomínka toho, že žil a miloval. "Každou noc si zvykly stvořit malý oheň a tančily kolem plamenů. Byly tak hrdé na své schopnosti a byly odhodlány jednoho dne stvořit největší oheň, jaký kdy Atlantida viděla."
"Nebály se, že se spálí?"
"Draci si užívají a těší z takového tepla. Kéž bys je mohla vidět. Byly vším, co je dobré a správné."
"Jak se jmenovaly?" zeptala se tiše.
"Katha, Kandace a Kallia," řekl. S animálním zavrčením vrazil pěstí do matrace vedle sebe. "Proč musely zemřít? Cestovatelé mučili a zabili mé sestry, jakoby byly odpad."
Grace ho objala a hlavu položila do jamky na jeho krku. Nebylo nic, co by mohla říct, aby zmírnila jeho bolest, a tak ho objala ještě silněji.
Promnul si pálící ​​oči. "Nezasloužily si takovou smrt. Nezasloužily si to utrpení."
"Já vím, já vím," uklidňovala ho.
Zabořil obličej do prohlubně jejího krku a plakal.
Darius konečně truchlil.

6 komentářů:

  1. Krásné, děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. viki : Děkuji za skvělý překlad !

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju za překlad :D

    OdpovědětVymazat
  6. ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat