neděle 16. června 2013

Lucien



Lucien
Strážce Smrti

William: Přezdívka?

Lucien: Smrtka, Temný, Malach ha-Maet, Yama, Azreal, Ten, který kráčí stíny, Mairya, Král Mrtvých. A Květinka – ale jen Anya mi tak smí říkat.

William: Fajn. Budu ti říkat Růžičko.

Lucien: Ne, nebudeš.

William: Budu. Jakého si znamení, Růžičko?

Lucien: Za prvé, jak tě moje žena může vystát? Za druhé, nemyslím si, že nějaké mám. Nebyl sem narozen, spíše stvořen, a nejsem si jist jakého dne, natož měsíce.

William: Prostě tam napíšu „Růžička.“ Jaká je tvá oblíbená zbraň, Růžičko?

Lucien: Jsi bastard. A mám rád nože. Rád se se svými cíly sbližuji na osobní úroveň. Chceš to demonstrovat?

William: Později. Co hledáš v ženě, Růžičko?

Lucien: Proč ti neříkám blbče? Tak jako Anya. Každopádně, žádnou jsem nehledal, ale rozhodně jsem našel dokonalou schodu v Anye, nejvyšší bohyni Anarchie. Neříkej jí „nižší,“ bohyně, pokud si ceníš svého života.

William: Oblíbené jídlo, Růžičko, příteli nižší bohyně Anarchie?

Lucien: Říkáš si o výprask, víš to? Ale odpovědí je, že mi chutná cokoliv, co Anya ukradne – ehm, uvaří pro mě.

William: Oblíbený moment v sérii, Růžičko?

Lucien: Jsi otravný. Neměl bych to přiznávat, ale miloval jsem scénu, kde jsme s Anyou byli v posteli – poté, co jsme bojovali – a ona mi ukázala jak moc, uh, mě má ráda.

William: Řekni mi podrobnosti.

Lucien: Ne, to by nebylo gentlemanské.

William: Tak je to se všemi zábavnými věcmi.

Lucien: Další otázku. Hned.

William: Nejméně oblíbený okamžik v sérii, Květinko?

Lucien: Doufám, že tě někdo bodne. Znovu. Pokud jde o mou nejneoblíbenější chvíli, tak to bylo to, kdy si Anya nemohla vzpomenout, kdo jsem. Jen mluvit o tom trhá mou duši i srdce na dvě části.

William: Koníčky, Květinko? Kromě otravování mě.

Lucien: To ty otravuješ mě! Nicméně, péče o Anyu je práce na plný úvazek.

William: Domácí práce, Květinko?

Lucien: Papírování

William: Nejneoblíbenější domácí práce, Květinko?

Lucien: Každý večer doprovázet Maddoxe do pekla, než byla jeho kletba zlomena.

William: Popiš se, Květinko. Nebo jestli chceš, tak to udělám za tebe.

Lucien: Tohle zvládnu. Jsem ošklivý, držím si odstup, jsem tvrdý.

William: Přidal bych otravný.

Anya (vstupuje do místnosti): Co jsem ti říkala o tom, že sám sebe nazýváš ošklivým, Květinko? Je čas na trest, chlapečku a máma ti neukáže žádné slitování. I když, získáš nějaké bonusové body za „tvrdý.“

William: Co si myslíš o tom, že byl tvůj domov napaden ženami, Květinko?

Anya: Dovol mi, abych odpověděla zbytek otázek za svého muže – je v součastné době… svázaný. Co si myslí o invazi estrogenu? Miluje to. A jestli mu ještě jednou řekneš Květinko, tak vytrhnu další stránku ze tvé drahocenné knihy.

William: Taky mě štveš. Kdo si myslíš, že je nejdrsnější z Lordů?“

Anya: Květinka.

William: Proč mu ty můžeš říkat Květinko a já ne?

Anya: Protože jsem speciální.

William: Ani nepatříš do tohoto rozhovoru. Zmiz!

Anya: Další stránka zmizí.

William: Mrcho. Pokud bys věděl, že máš jen dvacet čtyři hodin předtím, než lovci najdou Pandořinu skříňku a zabijí tě, co bys dělal v čase, který by ti zbýval?

Anya: Chyták. Nikdo není tak hloupý, aby ho zabíjel, protože vědí, že by brzy pocítili osten mé zloby.

Závěrečná myšlenka Williama: Někdo by měl Anye naplácat na zadek. Pořádně!

9 komentářů:

  1. Zatím asi nejzábavnější:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  3. :D ....Anyu jednoduchi clovek musi mat rad, ale urcite by som nechcela byt tercom jej vtipov :P

    OdpovědětVymazat
  4. tohle je fakt dobrý, a rozhodně to přiměje k úsměvu. Díky

    OdpovědětVymazat
  5. Joj, ten Wiliam je ale otravny hosik :)

    OdpovědětVymazat
  6. jo jo tak s tym ze je William otravny mas preavdu a fakt to bola zatial najzabavnejsia cast. mam rada "Kvetinku" :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré, hlavně ta květinka....

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné, děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné :-D děkuji :-)

    OdpovědětVymazat