středa 26. června 2013

Info

Tak jo, pro zmenu jsem se nudila a nechtelo se mi prekladat, ani cist... tak tu mame novy desing. Doufam, ze se vam libi a kdyby k nemu byly jakekoliv pripominky, tak staci rict :D Popripade kdyby mel nekdo nejaky navrh na pristi desing, nebo ho umi vytvorit lip nez ja a chtel by si s tim pohrat, tak staci napsat :)

20 komentářů:

  1. Je to zaujimave - ta modra je super.

    OdpovědětVymazat
  2. No, je to perfektní. Gratuluji !!!

    OdpovědětVymazat
  3. moc se ti to povedlo je to přijemna změna

    OdpovědětVymazat
  4. moje dve odlubené farby :)

    OdpovědětVymazat
  5. Modrá je dobrá :D :D A písmo se mi líbí taky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se přidat. modrá i písmo super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné, moc se mi to líbí...

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý nápad, je to pěkné.

    OdpovědětVymazat
  9. Aj mne sa to páči, także nič nemeň :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Je to super,moc se mi to líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Luxusní! Zapla jsem tuhle stránku a zírala jsem ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, líbí semi to a bylo to příjemné překvápko

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, toto sa ti podarilo. Veľmi pekné.

    OdpovědětVymazat
  14. viki : Moc pěkné !

    OdpovědětVymazat
  15. Taky se mi líbí. Ten předtím byl žhavě nemravný :D a tenhle je rozkošně svůdný. Myslím si, že jsou oba stejně dobré, ale modrou miluji :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Pekné bolo aj to pred tým,ale modrá je tiež super.

    OdpovědětVymazat
  17. krajši design názvov ale obrazok pri nazve blogu by bol lepši nejaky sexy warrior

    OdpovědětVymazat