sobota 8. června 2013

Doma s Lordy z Podsvětí




Devcata, uvedomuju si, ze pravdepodobne cekate na dalsi kapitolu Procitnuti Pandory (ktere jsou 3, jak uz jsem nekde psala) a samozrejme na ni zapracuju - uz sem si ji procetla, takze brzo se vrhnu na preklad a omlouvam se za ten odklad. Nicmene, tohle jsou jen takove kratke uryvky rozhovoru a preklad jich mi zabere jen par minut, tak si dovolim takhle trosku preskocit k dalsi casti pruvodce a budu pridavat obe casti tak nejak prubezne :) Doufam, ze se vam rozhovory budou libit - podle me je to ta nejvtipnejsi cast :D 


Doma s Lordy z Podsvětí



Oh. Takže. Já jsem William Mimořádně Úžasně Nádherný a Chytrý. Víte, BFF Anyi a čestných – pokud ne rovnou nejlepších – Lordů z Podsvětí. Napadlo mě, že by mohlo být zábavné poučné odchytnout si Lordy a položit jim několik těžších otázek. Víte, jako jakému druhu spodního prádla dávají přednost. Tak jsem udělal to, co by udělal každý slavný novinář – unesl jsem je pozval jsem je do vězení mé kanceláře jednoho po druhém a vytáhl z nich novinky. Napadlo mě, že když bohové napsali celou knihu pravdivě – knihu, kterou Anya stále drží jako rukojmí, ta chamtivá zlodějka – tak by bylo hezké, kdyby měli Lordi také vlastní. Možná, že ji jednoho dne Anya také ukradne a oni mi pak seženou zpátky tu mou. Držím si palce!

Každopádně, ti bastardi ne vždycky spolupracovali, ale rozhodně jsem se bavil.

Upozornění: řekněme, že to občas bylo až příliš sentimentální. Fuj! A ano, vím, že byste raději slyšeli o mně – mimochodem, nenosím žádné spodní prádlo – ale sedněte si, relaxujte a užijte si to. Bude to snadné, protože jsem s Lordy já. A ano, vím, že si mě představujete nahého. Vy zlobivé holky (Zavolejte mi!)



2 komentáře: