úterý 20. listopadu 2012

Lordi z Podsvětí # 4 - Nejtemnější šepot

 

The Darkest Whisper - Nejtemnější šepot


Lordi z Podsvětí - 4



Je strážcem Pochybností a jeho celý svět se zatřese…

Svázaný s démonem Pochybností, Sabin neúmyslně ničí i ty nejtroufalejší milenky. Proto nesmrtelný bojovník tráví svůj čas na bitevním poli, místo ložnic. Vítězství je jeho jediným zájmem… dokud nepotká plachou Gwendolyn. Jedno ochutnání krásné rudovlásky a on touží po dalším.

Gwen, také nesmrtelná, si vždycky myslela, že se zamiluje do laskavého muže, který nikdy neprobudí její temnou stránku. Ale když jí Sabin osvobodí z vězení, boj proti jejich nepřátelům ve snaze získat Pandořinu schránku bledne ve srovnáním s bojem, který Sabin a Gwen vedou proti lásce…




























19 komentářů:

  1. Uz se moc tesim na preklad:)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj dievcata. kedy bude pokracovat preklad?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Az bude mit prekladatelka cas - ted jsem ji psala mail, tak uvidime, co odepise

      Vymazat
    2. Tak do uterka mi pry posle 10 kapitolu :)

      Vymazat
  3. To je super... hrozně moc moc děkuji za všechny překlady

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  5. Diky moc. Tahle knizka me doprovazi na cestach:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojte,
    ja viem ze som otravna, ale tuto seriu strasne zeriem a cakam na dalsi diel ako na spasenie..... bude pokracovanie coskoro?

    OdpovědětVymazat
  7. kdy to bude do překladáno

    OdpovědětVymazat
  8. nemáte nejaké info o posledných kapitolách ... kedy by sme ich asi tak mohli očakávať???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Lenka mi psala, ze mi posle kapitolu vcera vecer a nic mi neprislo, takze doufam, ze kazdou chvili...

      Vymazat
  9. no ja taky čekám na to jak na smilování :-) člověk bych chtěl vědět jak to skončí.

    OdpovědětVymazat
  10. už sa teším na ďalší diel :) normálne mi chýbajú chlapci z Budapešti :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj chtělo by to poslední části proosím.

    OdpovědětVymazat
  12. Jop, neviete niečo o posledných 2 kapitolách? Ďakujem Vix

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, prekladatelka mi psala, ze mi zase neco posle do soboty, jenze vetsinou kdyz mi napise, ze mi neco posle do urciteho dne, tak to prijde se zpozdenim :/ Takze nevim. Musite vydrzet, devcata. Dalsi dil pak uz budu prekladat ja, takze to by melo byt potom zase pravidelne kazdy tyden.

      Vymazat
  13. Ahoj dalo by sa to prosim poslat už aj na mail? Ďakujem krásne za preklad :)
    Kattruss@gmail.com

    OdpovědětVymazat